Huono omatunto :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna84"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna84"

Vieras
Laitoin lapset (5- ja 7-v.) pihalle, ja jäin itse sisälle. Oon ollu pe ja la kuumeessa, nyt ei enää edes lämpöä. Pojat pyysi muakin mukaan, mutta ajattelin vielä jäädä sisälle lepäämään. Haluun huomenna jo olla terve, koska mulla on työharjottelu josta en halua olla pois, plus sit vielä se että jos oon pois, vaikkakin sairauden takia, niin ne tunnit tarvii korvata. Toisaalta tekis mieli mennä, nyt kun aurinkokin paistaa mut ehkä mun kannattaa tosiaan lepäillä.

[QUOTE="vieras";22063635]Niin miksi on huono omatunto? Eivätkö tuon ikäiset jo voi olla hetken kahdestaan ulkona?[/QUOTE]

Eivät edes ole ihan kahdestaan, vaan isä ja pappa ovat myös ulkona koska rakentavat autotallia. Mutta siks on huono omatunto, kun en tunne itseäni kipeäks eli voisin sinne mennä, ja kun pojat pyysivät mua mukaan.

Täytyy sanoa, että kovat on ongelmat :) Voi ku itelläki ois noin pienet murheet tällä hetkellä...

No joo, eihän tää mikään suuri ongelma ookkaan. Mut tää mun sairastuminen vähän sotki viikonlopun suunnitelmia, joten suurin osa ajasta mulla on menny peiton alla enkä oo voinu olla poikien kanssa niin paljoo ku olisin halunnu.

Toisaalta, ihan tyytyväisiltä ne tuolla pihalla näyttää, ja ovat kuitenkin sen verran isoja että ymmärtävät että äiti on ollut kipeenä eikä siks oo voinu leikkiä ja riehua yms. :)

Minä olisin hyvällä omallatunnolla sisällä lepäämässä. Eikös aikuinenkin saa pitää yhden kuumeettoman päivän leväten. Kyllä niitä päiviä on edessäpäin kun pääset taas ulos lasten kanssa.

[QUOTE="Inkku";22064116]Minä olisin hyvällä omallatunnolla sisällä lepäämässä. Eikös aikuinenkin saa pitää yhden kuumeettoman päivän leväten. Kyllä niitä päiviä on edessäpäin kun pääset taas ulos lasten kanssa.[/QUOTE]

Joo ja ehkä se oli ihan pysytellä sisätiloissa, kuumemittari näytti edelleen 37,9 vaikka ei olekaan yhtään semmonen olo, että on lämpöä. Jospa sitä huomenna ois jo kunnossa. :)

[QUOTE="nanna84";22064163]Joo ja ehkä se oli ihan pysytellä sisätiloissa, kuumemittari näytti edelleen 37,9 vaikka ei olekaan yhtään semmonen olo, että on lämpöä. Jospa sitä huomenna ois jo kunnossa. :)[/QUOTE]

Mittasitko pepusta vai kainalosta?

Yhteistyössä