Huono olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 24?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 24?

Vieras
Raskauspahoinvoinnin luulin loppuneen jo viikolla 14 tjsp, mutta nyt taas heikottaa, viikkoja melkein 25. Vointi ei mun nähdäkseni alkuraskauden tapaan riipu juurikaan verensokerin tasosta, eilen ainakin tuli huono olo melkein heti syömisen jälkeen... Onko muilla samanlaista vaivaa? Mistäköhän voisi johtua?

On normaalia vaikka lievä pahoinvointi jatkuisi koko raskauden läpi. Itselläni ei ollut ollenkaan kunnon pahoinvointia, mutta silloin tällöin on ollu sellasia äklötysoloja. Syötkö rautaa? Joillakin rautapillereillä on kaikenmoisia sivuvaikutuksia. Itselläni ollut raudan takia vatsa löysällä koko raskauden. Jos et syö, voisiko hemoglobiinisi olla alhainen? En ole varma voiko nuo aiheuttaa pahoinvointia, mutta arvailen vaan.. Ja tosi korkea tai matala verenpaine voi aiheuttaa ainakin huimausta. Toivottavasti vointisi paranee, hyvää odotusta :)

jos oksentelet oikein kunnolla niin sitten HETI lääkäriin. Kaverillani on sama rv kuin sinulla ja on tiukassa kontrollissa huonon olonsa takia. Voi olla mitä vaan!

Mulla ei ole mitään oksentelua ollut alussa kummassakaan raskaudessa. Mut sit kun kohtu on kasvanut niin isoksi et vaavi pääsee työntelemään, potkimaan, hakkaamaan vatsalaukkua on oksennus muutaman kerran lentänyt. Tänään viimeks =)
Aamupalan jälkeen varsinkin kun innostuu mekastamaan. Täytyy syödä vähän kerralla niin ei tule edes huonoaoloa. Nyt siis mulla rv 26