M
mie
Vieras
Meni myöhään leikkipuistossa niin haettiin sen jälkeen mäkkärin drive in luukulta lapsille juustohampurilaiset ja maidot. Voi kuinka iloisia lapset olivat 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:meillä paistettiin metripizzaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:meillä paistettiin metripizzaa :snotty:
mä olen monesti kaupassa kattonut sitä et tuota ei varmaan kukaan syö ja varsinkaan lapsille syötä niin tietenkin palsta-äiti ilmoittaa täällä...
onko se hyvää?
Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:meillä paistettiin metripizzaa :snotty:
mä olen monesti kaupassa kattonut sitä et tuota ei varmaan kukaan syö ja varsinkaan lapsille syötä niin tietenkin palsta-äiti ilmoittaa täällä...
onko se hyvää?
no se hawaji on ihan hyväämuistan kun joskus äiti osti sitä, silloin se oli kamalaa mutta ilmeisesti tuote on muuttunut tähän päivään mennessä. Muutaman kerran oon iltapalalle paistellut, mutta ei se kyllä ateriasta mene.
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:meillä paistettiin metripizzaa :snotty:
onko se hyvää?
no se hawaji on ihan hyväämuistan kun joskus äiti osti sitä, silloin se oli kamalaa mutta ilmeisesti tuote on muuttunut tähän päivään mennessä. Muutaman kerran oon iltapalalle paistellut, mutta ei se kyllä ateriasta mene.
minusta se on tosi suolasta, siis ihan aikuseenkin makuun.
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:minäkin kävin töistä hesellä syömässä ja lapset sai "vaan" kotiruokaa. Mikäs se tällänen mutsi sitten on ko vaan yksin herkuttelee:saint: