Huono äiti fiilis, kun olen onnellinen, että toinen lapsista on viikon poissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Esikoinen lähtee viikoksi isälleen ja minä olen vaan onnellinen, että saan omaa aikaakin. Vauva (8kk) jää minun kanssani, että ihan lapsetonta aikaa en saa, mutta tuo pienempi kuitenkin nukkuu päiväunia ja on muutenkin vielä helppo tapaus.

Jotenkin tulee vain hieman huono äiti-fiilis, kun tällaisia ajattelen. Toisaalta viikon päästä on taas ihanaa kun lapsi tulee takaisin :)

No kyl mie ainakin tuossa viikolla nautin,kun 3 vee oli kumminsa luona yökylässä ja kotona oli vaan 13vee ja 3 viikkonen vauva.Oli taivaallisen rauhallista.
Meillä vielä tuo 3vee on ihan kauhee uhma+mustis-pakkaus joten sai ladata hitusen akkuja jotta jaksaa taas venyttää pinnaa pojan kanssa ;)

No hei, meilläkin on ollut koko viikon tosi rauhallista: kotona ainoastaan 4-vuotias kuopus, kun isommat lapset (11v ja 8v) ovat olleet viikon anopin ja apen mökillä. Kyllä sitä itsellekin tässä viikon aikana tuli mieleen, että oispa se helppoa, jos ois vaan yksi lapsi. :D Mutta joo, ei se silti sitä tarkoita, että olisin osasta valmis luopumaan ja yhtä lailla rakastan lapsista ihan jokaista.

Nauti ihmeesä hyvällä omatunnolla rauhallisuudesta! Ja hei, esikoisesikin varmasti nauttii olostaan isänsä kanssa. Kaikilla siis on kivaa. :D

mä en jaksa tuntea honoa omaatuntoa tosta, 2 isointa lasta nyt isällään vielä viikon ja kotona vaan pienin 8kk. Hyvässä hoidossa ne isommat lapset on ja varmasti viihtyvät, minä puolestani saan vähän enemmän rauhaa ja lepoa niin jaksaa sitte taas :)

Mä en ihan vielä tunne itseäni ihan surkeaksi, mutta nyt jo oottelen viikon päästä tulevaa viikonlopun mittaista eroa lapsista. Onkin eka kerta kun olen molemmista erossa enemmän kuin puoli vuorokautta :D Jee.

Mut.. en mä kyllä tiiä että tuleeko mulle edes mitään huono äiti-oloa kun isänsä kanssa menevät ja tiedän että isä pärjää aivan mainiosti heidän kanssaan.

En edes tunne mitään huono äiti-fiiliksiä vaan pelkkää riemua kun pääsen vauvan ja isäni kanssa viikon reissulle niin että isommat lapset jää miehen knssa kotiin. =) Ikävä tulee jossain vaiheessa jos tulee, en kuitenkaan usko että mitenkään pahana kun tiedän että lapsilla on kaikki ok.

Yhteistyössä