HUONEPELLI apuja H2O game

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heidu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heidu

Vieras
http://www.gamershood.com/flashgames/7650

vaikee, yksi vaasi ja joku tikku millä laatan sai seinästä. toisessa huoneessa en mitään osaa tehä.

paitsi sen öljykannun saanu

toisen puolen koodin saa siitä pöydän kohdasta seinästä vedellä täytetyn maljakon avulla., sitä en teille suoraa kerro koska se on niin helppo. Muötin saa jääkaapista avaimella ja avaimen saa sen punasen jutun yläpuolelta tikulla jota on jatkettu jällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
SLSML siihen oikeanpuolimmaiseen lootaan. eli ylhäältä alaspäin, small, large small ja sitä rataa.

Tajusko muuten kukaan, mistä tuo tuli?

onko sillä jotain merkitystä?

No kyllä miusta on yleensä kiva tietää noissa peleissä, et miten joku sen ratkasun keksi :whistle:

SLSML siihen oikeanpuolimmaiseen lootaan. eli ylhäältä alaspäin, small, large small ja sitä rataa.

Tajusko muuten kukaan, mistä tuo tuli?

onko sillä jotain merkitystä?

No kyllä miusta on yleensä kiva tietää noissa peleissä, et miten joku sen ratkasun keksi :whistle:

noh, mulla on aina läpijuoksu tukena, jos sellanen peliin sattuu olemaan. oon liian tyhmä ratkomaan näitä omin avuin :xmas:

siihen Litrajuttuun voin sitte antaa lisää apuja kun sinne saakka pääsette, se voi olla vähän hankala jos ei heti hokaa jutun juonta.

Häh?!? mikä toi punanen muotti on? mulla sit vielä kanisteri ja maljakko ja se joku pallero tulppa vai mikä lie onkaan. jumissa!

Alkuperäinen kirjoittaja pop:
siihen Litrajuttuun voin sitte antaa lisää apuja kun sinne saakka pääsette, se voi olla vähän hankala jos ei heti hokaa jutun juonta.

Häh?!? mikä toi punanen muotti on? mulla sit vielä kanisteri ja maljakko ja se joku pallero tulppa vai mikä lie onkaan. jumissa!

täytä nyt vaan se kanisteri ja maljakko ja sitte sinne muotin keskelle laitatsen palleron, otat muottiin vettä ja jäädytät = rinkula. sitte se pallero pois muotista, muottiin vettä ja jäädytät = jäinen pallero. sitte laitat ne rinkulan ja palleron jotka muovasit jäästä, sinne numerokoodilliseen kaappiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pop:

täytä nyt vaan se kanisteri ja maljakko ja sitte sinne muotin keskelle laitatsen palleron, otat muottiin vettä ja jäädytät = rinkula. sitte se pallero pois muotista, muottiin vettä ja jäädytät = jäinen pallero. sitte laitat ne rinkulan ja palleron jotka muovasit jäästä, sinne numerokoodilliseen kaappiin.

joo maljakko ja kanisteri on jo täytetty. ja eikun koittamaan seuraavaa hommaa, kitos jo etukäteen neuvosta ;)

Yhteistyössä