Huonepelii pelaamaan!!!

-
mulla kans kynä lasi laatikko samat pallurat ja joku ruskee systeemi jonka sai sieltä kukkaruukusta.... en tiedä tod et mitä sit... kirjat on ihmeellisii, en ymmärrä niitten apuja

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
:eek: miks toi apina tohon tuli?
No en tie, mutta nyt kun pelaan sitä samaa peliä siellä "apinan" sivuilla niin ei ole tullu mitään.
Mä taidan olla nyt jumissa.
Mulla on tavaroina nyt Ruuvvari, kynä, keppi ( koukku ), 3 valkoista samanlaista kuulaa, joku ruskea klöntti multaa ? Jotain kakkaa, 1 harmaa kuula, lasi, 2 ruuvvia, 1 punanen ja 1 vihreä kuula. Siinä mun tavarat ja nyt mikään ei mene mihinkään. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:
:eek: miks toi apina tohon tuli?
No en tie, mutta nyt kun pelaan sitä samaa peliä siellä "apinan" sivuilla niin ei ole tullu mitään.
Mä taidan olla nyt jumissa.
Mulla on tavaroina nyt Ruuvvari, kynä, keppi ( koukku ), 3 valkoista samanlaista kuulaa, joku ruskea klöntti multaa ? Jotain kakkaa, 1 harmaa kuula, lasi, 2 ruuvvia, 1 punanen ja 1 vihreä kuula. Siinä mun tavarat ja nyt mikään ei mene mihinkään. :headwall:
mistä sä löysit sen ruuvarin??
Ruuvvari tuli pöydän laatikosta. Siihen sain avaimen kun saa sen lootan alemmasta laatikosta auki.
Alotin taas pelaamaan alkuperäseltä sivulta, mutta katotaan kuinka pitkälle pääsee ennen sitä apinaa.....
:headwall:

Yhteistyössä