Sama täällä, mut mitään en oo saanu.Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Hitto, mä kyllä pääsen lähelle kaikkea, lamppua, matonkulmia, roskista jne.. Mut mistään ei löydy mitään..
Esim verhon takaa sai avaimenAlkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Sama täällä, mut mitään en oo saanu.Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Hitto, mä kyllä pääsen lähelle kaikkea, lamppua, matonkulmia, roskista jne.. Mut mistään ei löydy mitään..
Mielestäni mulla on oikee koodi ja oikeet kuviot..Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Keksitkö sä jo samperi ton koodin? Mä en tajuu tota lipastovihjettä...
Voisko olla sinne exit kylttiin??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mielestäni mulla on oikee koodi ja oikeet kuviot..Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Keksitkö sä jo samperi ton koodin? Mä en tajuu tota lipastovihjettä...
Ja sit avain, mistä puuttuu pää.. Mihinkähän se kävis
Mun aivot ei kyllä tajua tota kuvio osiota tossa salasanassa..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi!
Se kuvio on siellä lampun alla olevassa lootikossaAlkuperäinen kirjoittaja Piin:Mun aivot ei kyllä tajua tota kuvio osiota tossa salasanassa..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi!
Katoppa joo, ku aikansa napsutti ja rämpytti niin johan aukes sekin luukkuAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Se kuvio on siellä lampun alla olevassa lootikossaAlkuperäinen kirjoittaja Piin:Mun aivot ei kyllä tajua tota kuvio osiota tossa salasanassa..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi!
Sillä aukes alin lootikkoAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mihin ruuvari? En muista käyttäneeni sitä.
Niinpäs aukeskin, huono muisti! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sillä aukes alin lootikkoAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mihin ruuvari? En muista käyttäneeni sitä.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel