Niin mäkin, Ja kalat on ämpärissä ja kaappi auki.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Mul on käytettynä pihdit,vasara,cd levy,haavi ja se kippo mihin kalat tuli...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Niin mäkin, Ja kalat on ämpärissä ja kaappi auki.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
laita mankkaan cd-levy ni saat koodin suoraanAlkuperäinen kirjoittaja jadal:mistä ihmeestä sen koodin keksii? mä en tajua?
Saako ne kalat ihan sillä haavilla vaan? Ja onks siis joku ihan ämpäri, oon löytäny vaan lasin...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Niin mäkin, Ja kalat on ämpärissä ja kaappi auki.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Siis joo just siihen lasikippoon ja ihan haavilla vaanAlkuperäinen kirjoittaja armaselain:Saako ne kalat ihan sillä haavilla vaan? Ja onks siis joku ihan ämpäri, oon löytäny vaan lasin...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Niin mäkin, Ja kalat on ämpärissä ja kaappi auki.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Kaapista.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mistä löytyy pihdit,vasara ja cd levy
niin ja lasiin eka vettä laitettava.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Siis joo just siihen lasikippoon ja ihan haavilla vaanAlkuperäinen kirjoittaja armaselain:Saako ne kalat ihan sillä haavilla vaan? Ja onks siis joku ihan ämpäri, oon löytäny vaan lasin...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Niin mäkin, Ja kalat on ämpärissä ja kaappi auki.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Mihin pihtejä käytetään?
onko sulla vettä otettu siihen hanasta?Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miks mä en saa noita kaloja ämpäriin?
ööh...ei. mistä sen hanan saa auki?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:onko sulla vettä otettu siihen hanasta?Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miks mä en saa noita kaloja ämpäriin?
mistä löysit?Alkuperäinen kirjoittaja sohvasta:löytynyt nuppi vesihanaan
Kaupallinen yhteistyö: Storytel