vähän eteni. Sain koodin ja sahan takasta ja sen seinäluukun auki, mutta nyt oon jumissa.Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:eteneekö?
Ahaa, kiitti :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:kato vasarasta se koodi siihen lehti juttuun..
Mitäs muuta tavaraa sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mitäs sitten, minä löysin jonkun kakkulapion.. mutta en keksi muuta :attn:
Ei ku piti tehä viel yks juttu.. nyt läpi!Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Läpi!
Tai ainakin sain oven auki.. mut ei kyl tuu mitään tekstii, et ois menny läpi ja huoneeseen pääsee takas, meniköhän tuo läpi
Sun pitää rakentaa punaisesta levystä tikapuut. Käytät siihen lähes kaikkee mitä sulta löytyy..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:nauloja, se ruskea tikku, vasara, punainen levy ja saha
Öö, mä en oo iha varma käytinkö sitä vai en ku klikkailin kaikkee.. Mut oisko saanu ikkunan auki..Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mitä "lastalla" "kakkulapiolla" ?
Tikapuut on paikallaan, mutta en saa avainta otettua.. :/
Yhdistä eka tikku sahaan. Ja sit avaat isoks sen punasen levyn ja alat muokkaan sitäAlkuperäinen kirjoittaja juuri:hmm, minä en saa noita tavaroita yhdistettyä..
Paina eka kuvaa ja sit se About Item, vai mitä siinä lukikaan..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:siis en saa rakennettua sahaa tms. kun en tiedä, miten nuo palikat saa yhteen
Höh, eikun nyt sain! Olen vain yrittänyt niitä pieniä kuvia yhdistää!!! Kiitos!!!Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yhdistä eka tikku sahaan. Ja sit avaat isoks sen punasen levyn ja alat muokkaan sitäAlkuperäinen kirjoittaja juuri:hmm, minä en saa noita tavaroita yhdistettyä..
Marilyn tossa yläpuolella sanokin, et tikapuut pitää viedä ovelle eka.Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ovi on auki, mut en pääse pois :/