Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mitä siinä kohas pitäs tehä,missä on maassa monta aukkoa?siis sen jälkeen ku puussa on se poika?
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mulla vasta se peura, oksa ja koukku ja mihin puun sisään pääsee ja mikä poika?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mitä siinä kohas pitäs tehä,missä on maassa monta aukkoa?siis sen jälkeen ku puussa on se poika?
Mitä kaikkea sä oot jo tehny? Itekki oon välillä joutunut poistumaan koneen äärestä ja nyt tilanne pelissä etten keksi mitään, vaikka yritän kaikella klikkailla kaikkea.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mulla vasta se peura, oksa ja koukku ja mihin puun sisään pääsee ja mikä poika?
mulla samat (koukussa naru) ja lisäks kirves, lamppu ja sillanparru.
Mut en saa mitään menemään mihkään
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mulla vasta se peura, oksa ja koukku ja mihin puun sisään pääsee ja mikä poika?
mulla samat (koukussa naru) ja lisäks kirves, lamppu ja sillanparru.
Mut en saa mitään menemään mihkään
Siinä veneen takana vastarannalla on hiekkakeot,ootko ne jo tutkinu...
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mä en löydä mitään kallioo, missä mies :headwall: Enkä mitään muutakaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Yhdessä keskellä olevassa ei ollut käärmettä, sellasessa vähän matalammassa keossa.