Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soihdun ja kynän olen saanu avaimella laatikosta..!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soihdun ja kynän olen saanu avaimella laatikosta..!
ja vielä sikarin..!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soihdun ja kynän olen saanu avaimella laatikosta..!
Alkuperäinen kirjoittaja ök:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soihdun ja kynän olen saanu avaimella laatikosta..!
no mistäs sen avaimen saa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soihdun ja kynän olen saanu avaimella laatikosta..!
ja vielä sikarin..!
Alkuperäinen kirjoittaja mimi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soihdun ja kynän olen saanu avaimella laatikosta..!
ja vielä sikarin..!
Mistä sikari vai tarkoitatko piippua (Cigarette pipe)
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Pääsin toiseen huoneeseen, mutta en ole saanut laatikkoa auki. Tarvitaanko siihen avain?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä siihen kirjeeseen täytyy kirjoittaa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Pääsin toiseen huoneeseen, mutta en ole saanut laatikkoa auki. Tarvitaanko siihen avain?
Miten pääsit toiseen huoneeseen??
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä siihen kirjeeseen täytyy kirjoittaa??
Läpi.
Mä vaan sotkin jotain siihen kirjeeseen, en tiedä olisko siihen pitäny ihan kirjottaakin jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saako sinne toiseen huoneeseen valoja??