Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mihin huoneeseen saakka pääsit? Luulin, että te puhuitte hampurilaishuoneen ötököistä.
Siihen vihreeseen huoneeseen, mis oli se ukontaontapeli
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mihin huoneeseen saakka pääsit? Luulin, että te puhuitte hampurilaishuoneen ötököistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mihin huoneeseen saakka pääsit? Luulin, että te puhuitte hampurilaishuoneen ötököistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mihin huoneeseen saakka pääsit? Luulin, että te puhuitte hampurilaishuoneen ötököistä.
Ja mä luulin olevani tosi jäljessä teistä. Tuon jälkeen oli vielä 3 huonetta (muistaakseni). Vompatin potkiminen oli parasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:^ Ihan kiva peli oli vaihteeksi. Voin olla uusinnassa mukana. =)
Seuraavalla kerralla kytätään vain ötököitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Okei, sait ylipuhuttua. Mutta vain yksi peli tai en koko päivänä kerkiä shoppaileen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Kuolin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Olisko joku perinteinen parempi. Tuo on vähän pelottava. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Game over. Älä katkaise punaista piuhaa siitä oven edestä olevasta mustasta laatikosta.
Mä luovutan nyt. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Game over. Älä katkaise punaista piuhaa siitä oven edestä olevasta mustasta laatikosta.
Mä luovutan nyt. :wave: