D
Drakula
Vieras
Onko kukaan pelannu tätä? Minä jumissa enkä pääse eteenpäin...
http://aly.1001pelit.com/3d-room-escape.html
http://aly.1001pelit.com/3d-room-escape.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mulla on ruuvimeisseli, kolme valkoista palloa, punainen pallo, kaks ruuvia, kaks vihreetä palloa, jokin ruskea juttu, harmaa pallo, keppi joka päässä koukku, kynä, laatikko ja lasi. Kaks lukittua laatikkoa oon saanu auki...
Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mulla on ruuvimeisseli, kolme valkoista palloa, punainen pallo, kaks ruuvia, kaks vihreetä palloa, jokin ruskea juttu, harmaa pallo, keppi joka päässä koukku, kynä, laatikko ja lasi. Kaks lukittua laatikkoa oon saanu auki...
mulla samat ja jumissa..
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mulla on ruuvimeisseli, kolme valkoista palloa, punainen pallo, kaks ruuvia, kaks vihreetä palloa, jokin ruskea juttu, harmaa pallo, keppi joka päässä koukku, kynä, laatikko ja lasi. Kaks lukittua laatikkoa oon saanu auki...
mulla samat ja jumissa..
Mitä tuolle tulppaanitaululle tekis? Sen alla näyttäis olevan joku luukku tms.?
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mua häiritsee tuo pöydänalunen - miks sinne pääsee, jos sieltä ei saa/siellä ei pidä tehdä mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mua häiritsee tuo pöydänalunen - miks sinne pääsee, jos sieltä ei saa/siellä ei pidä tehdä mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:jos siinä pelissä ilmestyy apina älkää painako sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mua häiritsee tuo pöydänalunen - miks sinne pääsee, jos sieltä ei saa/siellä ei pidä tehdä mitään?
Ja samantien länttäsinkin sit tuon kuution (mulla siinä kaks reikää) sen pöydän alla olevan lampun päälle ja sain kuvan... Mutta mihin sitä tarttee?
Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mua häiritsee tuo pöydänalunen - miks sinne pääsee, jos sieltä ei saa/siellä ei pidä tehdä mitään?
Ja samantien länttäsinkin sit tuon kuution (mulla siinä kaks reikää) sen pöydän alla olevan lampun päälle ja sain kuvan... Mutta mihin sitä tarttee?
siellä roikkuvan kukan vieressä on seinässä luukku jossa kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Mua häiritsee tuo pöydänalunen - miks sinne pääsee, jos sieltä ei saa/siellä ei pidä tehdä mitään?
siellä roikkuvan kukan vieressä on seinässä luukku jossa kuvia.
Sain luukun auki ja tiedän kaikki värit, pitääkö siihen panna jotain vai aukaiseeko se jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja joku:sitten kun ne kuvat on oikein painaa sitä nappullaa sieltä saa avaimen