huonejärjestys/sisustus onkelma,auttakaa liis!!!

Elikkäs lasten huoneesta kysymys.
tässä asunnossa aiotaan asua mahdollisimman pitkään ja meillä on 5 vuotiaat kaksostytöt ja 3 kk tyttövauva.Niin ja kolmio siis kyseessä.

Miten järjestelisit huoneen niin että myöhemmin vauva voisi siirtyä isompien kanssa samaan huoneeseen?
Vielä siis vauva meidän makkarissa ja saapi ollakkin siihen asti kun jatkettavaan siirtys ja silloin olis tarkotus laittaa isompien kanssa samaan huoneeseen.

isommilla nyt jatkettavat niin mietin et jos huoneen pisimmälle seinälle hommaisi parvisängyt jonne alle sit molemmille saisi pöytätasoa ja jotain laatikostoa kun kouluun lahtevät.
Muuten mietin että olisin kerrossängyn laittanut mutta nyt jo tuli tinka neitien kanssa et kumpi saa nukkua ylhäällä :whistle: ...Päädyttiin sit parvisänky ajatukseen,olisi molemmilla yläsängyt ja alhaalla vielä sellainen "oma"soppi/rauha kun kouluunkin lähtevät,sitten joskus... =)

Toisella seinällä sitten nuorimmaisen "nurkkaus",sänky ja hyllykköä jonne leluja saisi laitettua,seinälle lamppua yms...

ja mietin et jos huoneen maalaisi jollain v.punaisen sävyllä ?

laittakaas mielipiteitä ja vinkkejä :flower:
 
vieras
Kaksi parvisänkyä vie tosi paljon tilaa. Nykyään on saatavilla kaikenlaisia versioita kerrossängyistä, katsoisin ne läpi ja lahjoisin toisen nukkumaan alhaalla :) Onko huone niin iso, että sen voisi jakaa esim. hyllyköllä?
 
parviakin on niin monen kokosia, mutta jos huone on oikeesti niin iso että noin mahtuis ni mikä jottei.
Meilä ainakin ovat tehneet läksynsä kolmanteen luokkaansa asti melkein tuossa keittiön pöydän nurkalla,vaikk se omakin pöytä on ollu olemassa.. eli voit ehkä siirtää vielä muutamalla vuodella ostoksille lähtöä

onks kellään käytössä tuommosta kolmikkopetiä? kokemuksia?
 
juu,en ollut tosiaan heti huomenna juoksemassa kaupoille :D ..ei ole tosiaan kiirettä mutta kuhan aikani kuluksi pähkäilen ja teen tikustakin asiaa B) :D

Olen kyllä kans sitä mieltä et ei tartte kaikkea ostaa kaksin kappalein ja ei olla kaikessa nii tehtykkään,mietin vain et olisivat varmaan aika hauskat lapsille.Tilaa on nyt "jonkun verran" ei mitenkään ruhtinaallisesti mut kuitenkin...Tuo oli kyllä aika hauska tuo kolmikerros sänky :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi-80:
juu,en ollut tosiaan heti huomenna juoksemassa kaupoille :D ..ei ole tosiaan kiirettä mutta kuhan aikani kuluksi pähkäilen ja teen tikustakin asiaa B) :D

Olen kyllä kans sitä mieltä et ei tartte kaikkea ostaa kaksin kappalein ja ei olla kaikessa nii tehtykkään,mietin vain et olisivat varmaan aika hauskat lapsille.Tilaa on nyt "jonkun verran" ei mitenkään ruhtinaallisesti mut kuitenkin...Tuo oli kyllä aika hauska tuo kolmikerros sänky :whistle:
ota mitat parvista mitä oot ajatellu ja sit mittanuahan kans asialle huoneeseen :) siit se lähtee..
 
Mulla myös sama homma edessä :D Mulla myös kaksoset ja ajattelin heille ostaa kerrossängyn. Johan siitä kinastelua alkoi, että kumpi saa nukkua ylhäällä ja sovittiin, että vuorotellaan. Kuopus sitten saa nukkua jatkettavassa, mutta ei vielä kiirettä ole, kun nuorin on vasta 5kk :)
 

Yhteistyössä