tuure
http://works58.web.infoseek.co.jp/esfinal.html
Tulkaa joku mukaan ja auttamaan avutonta Jumissa ja pahasti
Tulkaa joku mukaan ja auttamaan avutonta Jumissa ja pahasti
Miä oon ihan samassa Vai ootko saanut kahesti käytettyä ruuvaria?Alkuperäinen kirjoittaja pa:Mulla kolme sinista lappua, kaks keltasta lappua, kaks ruskeeta lappua, ruuvimeisseli ja tuoli joka käytetty. Miten siinä takan vieressä olevat nappulat pitää olla??
jaa-aa... Avaimella kaapista tai vedellä takasta?Alkuperäinen kirjoittaja öö:Mistä löytyy ruuvari?
Ymmärsitkö siitä telkan kuvasta mitään?Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
nii ja sit toi kamera mikä ei tee mitää =(Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
siis en ymmärrä tota nappula juttua auta!!Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
Laita siitä kaukosäätimestä paristo sen ruskeen reikäkortin taakseAlkuperäinen kirjoittaja pa:siis en ymmärrä tota nappula juttua auta!!Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
Oliskohan se liina jakkara, mikä käy sen ison kukan vasemmalle puolelleAlkuperäinen kirjoittaja Carda:Mä oon ihan jumis..mul on joku oranssi liina,lasi,3 sinistä korttia, oranssi kortti ja kamera.En keksi mitäs sit...?
kiitos! Mitä se telkku tarkottaa. ootteko saaneet takan toisella puolella olevan luukun auki?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Laita siitä kaukosäätimestä paristo sen ruskeen reikäkortin taakseAlkuperäinen kirjoittaja pa:siis en ymmärrä tota nappula juttua auta!!Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
mistä 4 kortti????Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nyt olis neljä korttia, mut en saa niitä käymään. telkassa kai ohje...
Robotista. Heiluta sen käsiä sen takan päällä olevan pistetaulun mukaanAlkuperäinen kirjoittaja hepuli:mistä 4 kortti????Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nyt olis neljä korttia, mut en saa niitä käymään. telkassa kai ohje...
`Kiitos! Olikin jakkaraAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Oliskohan se liina jakkara, mikä käy sen ison kukan vasemmalle puolelleAlkuperäinen kirjoittaja Carda:Mä oon ihan jumis..mul on joku oranssi liina,lasi,3 sinistä korttia, oranssi kortti ja kamera.En keksi mitäs sit...?