T
tuure
Vieras
http://works58.web.infoseek.co.jp/esfinal.html
Tulkaa joku mukaan ja auttamaan avutonta
Jumissa ja pahasti
Tulkaa joku mukaan ja auttamaan avutonta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pa:Mulla kolme sinista lappua, kaks keltasta lappua, kaks ruskeeta lappua, ruuvimeisseli ja tuoli joka käytetty. Miten siinä takan vieressä olevat nappulat pitää olla??
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Mistä löytyy ruuvari?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja pa:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
siis en ymmärrä tota nappula juttua auta!!
Alkuperäinen kirjoittaja Carda:Mä oon ihan jumis..mul on joku oranssi liina,lasi,3 sinistä korttia, oranssi kortti ja kamera.En keksi mitäs sit...?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja pa:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mulla tuoli(käytetty),ruuvari(kerran käytetty),3 sinistä korttia,kaukosäädin,taulu tmv(selvii miten nappulat takan vieree tulee)1 sininen kortti uupuu =)
siis en ymmärrä tota nappula juttua auta!!
Laita siitä kaukosäätimestä paristo sen ruskeen reikäkortin taakse
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nyt olis neljä korttia, mut en saa niitä käymään. telkassa kai ohje...
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nyt olis neljä korttia, mut en saa niitä käymään. telkassa kai ohje...
mistä 4 kortti????
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Carda:Mä oon ihan jumis..mul on joku oranssi liina,lasi,3 sinistä korttia, oranssi kortti ja kamera.En keksi mitäs sit...?
Oliskohan se liina jakkara, mikä käy sen ison kukan vasemmalle puolelle