Huomisen kauppalista, mitä ajatuksia herättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on tooodella tylsää :D

maito
leipä
leikkele, juusto
suodatinpaperi, wcpaperi
jogurtti
paprika, kurkku, omena
feta
porsaan ulkofileepihvit
naudan sisäfilee
punaviini
valkosipulivoi
peruna
sika-nautasäilyke
nakki, kananmuna, margariini
suklaa, vaahtokarkki, pähkinä
pinaattikeitto, suuvesi, kahvi, shampoo, lankkuperunat, kaakaojauhe, vanilliinisokeri

Miksi toi punkku on tuolla seassa kun se ostetaan eri kaupasta?
Miksi et tee valkosipulivoita itse? Ei tulis heti mieleen ostaa valmiina.
Itse merkkailen ostoslistaan myös määriä - muistatko itse paljonko mitäkin tarvitaan?
Kutsutaanko mutkin syömään - noista saa aika hyviä herkkuja, eli taitaa olla juhlat tulossa! Tosin arkiruokaa on listassa myös, esim. sikanauta ja nakit sekä pinaattikeitto.

Alkuperäinen kirjoittaja Myöskin tylsää...;26335759:
Miksi toi punkku on tuolla seassa kun se ostetaan eri kaupasta?
Miksi et tee valkosipulivoita itse? Ei tulis heti mieleen ostaa valmiina.
Itse merkkailen ostoslistaan myös määriä - muistatko itse paljonko mitäkin tarvitaan?
Kutsutaanko mutkin syömään - noista saa aika hyviä herkkuja, eli taitaa olla juhlat tulossa! Tosin arkiruokaa on listassa myös, esim. sikanauta ja nakit sekä pinaattikeitto.

Varmaan siks kun alko on prisman vieressä :D Valkosipulivoipatukka maksaa euron niin ei jaksa tehdä. Ei ole juhlia tulossa, ihan perusruokaa :) Viikonloppuna toki vähän "parempaa" En merkkaile määriä, meitä on 2+2 niin yleensä kaikki on valmiiksi sopivissa paketeissa. :) Lapset tilasi sunnuntaille pyttipannua, siihen nakit.

Kauppalista ei herätä mitään ajatuksia, ei sitä jaksa edes lukea mutta se herättää ajatuksia kuka jaksaa laittaa kauppalistansa tänne. Elämäni oli tyhjää niin...No ei kyllä minullakaan elämää kun täällä roikun.

Että se on väärässä järjestyksessä. :D Ihan sekaisin. :xmas: Mä teen aina kauppalistan siinä järjestyksessä kuin missä ne siinä kaupassa on ja siten, että ne on osastoittain ne tuotteet. :xmas:

Ei mul muuta tullut mieleen :whistle:

• Tykkää
Reactions: nellustiina

Yhteistyössä