Huomiota en saa.. Mieheltä. Yksinäinen olo :(

• Viestiketjun aloittaja harmistus vain
  • Ensimmäinen viesti
harmistus vain
Huoh.
Rankat päivät kun olen astunut oravanpyörään hoitovapaan jälkeen. Töissä ihanaa pitkästä aikaa, mutta kyllä sitä kaipaisi kannustusta kotoa, mieheltä. Surettaa kommentit, että "sinua vain väsyttää nykyään" ja kun kysyn, että jos minulla tulee itku, niin saanko hoivaa, on vastaus "en tiiä, jaksa mikään kiinnostaa, olen nyt tässä koneella vaan." :( Useampi koneellinen pyykkiä tänään, ruoka ja talon järjestelyä, mies oli kyllä mukana pienen osansa. Mutta väsyneen päivän jälkeen tahtoisi jotain huomiota. Ja aina menee siihen, että minä menen halittelemaan miestä, yrittämään saada hellä hetki aikaiseksi. Miksei hän itse koskaan näe sitä vaivaa? Ilmeisesti joku tietokone korvaa minun paikan. :( Sitten tuntuu pahalta, kun työpaikan miespuoliset jaksavat taas pitkän tauon jälkeen minua naurattaa, ja tunnen olevani siellä paljon pidetympi kuin omassa kotona!

:'(

Juup, välillä tuntuu ihan samalta. Niin se varmaan vaan on että pienten lapsien vanhemmilla on usein niin rankkaa ettei siihen parisuhteeseen jää enää energiaa ja sitten me naiset ollaan useimmin ne jotka kaipaisi enemmän huomiota ja hellyyttä. Välillä oon itsekkin ihan rikki noista samoista asioista.. ja just tää tietokone yms. Itse kun yritän viettää täällä aikaa vaan näin iltaisin kun lapset nukkuu ja mies on kuntosalilla, jottei olisi yhteisestä ajasta pois.. Huoh! Ajoittain menee hyvin ja sitten välillä taas tullaan kovaa ja korkeelta.. Itse pyrin laittamaan nämä heikot hetket arjen tylsyyden ja pitkähkön parisuhteen piikkiin. Jaksamisia :hug:

harmistus vain
Yritän kyllä huomioida miestä. Ihan joka päivä annan pusua, vielä ainakin. Ja autossa otan kädestä. Hymyilen. Onko riittävää? Joskus vain toivoisin että minäkin saisin jotain helliä juttuja. Taitaa vaan näppäimistö saada miehen kosketukset... Ja minusta vähän outoa sillä tavalla, kun mies kumminkin töissä käynyt koko ajan kun minä olen ollut kotona, joten hänen "rytminsä" on ihan sama kuin ennennkin. Minä vien aina lapset hoitoon aamulla, johtuen työajoista. Eli hän vain menee sinne töihin, kun taas minä olen vasta aloittanut koko rumban ja saan kuskata lapsia heti alkuun kokonaan. Ja kun väsyttää, niin se on huono asia. Ja vielä se, että mies sanoi minun olevan aina jossain muualla kuin kotona :O Täytyy se kaupassa käydä ja asioista hoitamassa töiden jälkeen, mutta ilmeisesti silloin kun hän on itsekin poissa... HUOH. :(

Yhteistyössä