Oltiin just kylässä, lapsettoman perheen luona. Poikamme, 4-v, joka kotona käyttäytyy hyvin ja uskoo kun kielletään, järjesti sellasen shown että kyllä hävetti :ashamed: . Siis könysi sohvalla, irvisteli, piti älämölöä, potki mua pois sohvalta, repi vaatteista, piiloutui sohvapöydän alle jne. Yritin rauhoittaa pitämälä sylissä ja puhumalla, mikä kotona auttaa, nyt ei sit mitään vaikutusta. Olisin voinut viedä ulos tai autoon rauhoittumaan mut kun oltiin vaan piipahtamassa ja näyttämässä valokuvia plus kahvit juotiin, niin ajattelin et se lyhyt vierailu oltais saatu menemään ilman tämmöisiä jäähyjä.
Etukäteen kyllä oltiin puhuttu miten kylässä taas käyttäydytään, mut eipä nyt auttanut, riehui ihan kuin jossain vimmassa, oikeen hikipäässä! Kauhee naurun rätkätys vaan kävi kun komensin. Tuli just sellanen olo et voisin kutsua nanny 911:n paikalle. Tommonen riekkuminen yleensä myös silloin kun meillä kotona vieraita, kauhee esittäminen päällä. Muuten ihan fiksu poika, kun ollaan perheen kesken ja hoidossa.
Että suututti! Ihan avuton olo, enkö mä ole mitään saanut tuon pienen miehen kaaliin?Onko muilla tämmöisiä onkelmia? :ashamed:
Etukäteen kyllä oltiin puhuttu miten kylässä taas käyttäydytään, mut eipä nyt auttanut, riehui ihan kuin jossain vimmassa, oikeen hikipäässä! Kauhee naurun rätkätys vaan kävi kun komensin. Tuli just sellanen olo et voisin kutsua nanny 911:n paikalle. Tommonen riekkuminen yleensä myös silloin kun meillä kotona vieraita, kauhee esittäminen päällä. Muuten ihan fiksu poika, kun ollaan perheen kesken ja hoidossa.
Että suututti! Ihan avuton olo, enkö mä ole mitään saanut tuon pienen miehen kaaliin?Onko muilla tämmöisiä onkelmia? :ashamed: