HUOMIO Tamperelaiset!! Kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiuhti77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiuhti77

Vieras
Oon asunnu täälä vasta vajaan vuoden ja ois pari tsipaletta kysymystä =)

1. Missä on Hämeenpuiston lähin eläin lääkäri ja paras, hyvä palvelu jne. mistä ootta saanu hyvää kokemusta??

2. Missä eläintarvike liikkeet :o ? Koskarissa yks mut aika pahuksen hintava..ainaskin koiran talvipukujen osalta :ashamed:!!

Okei ..koiran on saatava parasta ja lämmintä se puku täytti kaikki vatimukset, mut tämmöselle pikkaselle vajaa 5 kilon koiralle yli 50 talvipuvusta jo aika paljon :o :o vai??

Kylniit miu mielest löytynee vähä halvemmal?? En haluis ett raha on este koirani terveydes ja siin ett sen on pysyttävä talvel lämpösen , Mutt tosiaan niit on varmana vähä pikkasen halvemmal.. EIKÄ mitn saarnoja nyt miten koiraani hoidan =) =)

Tammelassa on tosi hyvä eläinlääkäriasema VETER, on kylläkin toisella puolella kaupunkia, ja aika hintava. Niillä on siellä kaikki asiantuntiat ja pelit ja vehkeet käytössä.

Pystykorvaa tutkittiin siellä aikoinaan paljon, ja maksasairaus meidän "mummulta" löytyi :/

En ole Tampereelta vaan lähikunnasta, mutta koskarin eläinkauppasta on kokemusta ja minustakin se on kallis. Lielahdessa ja Nekalassa on suurempia eläinkauppoja ja varmaan Tammelan - Kalevan suunnallakin. Keltaiset sivut esiin!

Mä käytän koiraani Hakametsän eläinlääkäriasemalla ja olen tosi tyytyväinen oitoon ja palveluun:) Siinä vieressä myös tosi hyvä ja iso koirapuisto....
Koirantarvikkeita oon ostanu Nekalan Mustista ja Mirristä ja Stockalla kans ok valikoimat.

Yhteistyössä