HUOMIO RAISIO, KADONNUT LAPSI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Poliisi kaipaa havaintoja pikkupojasta Raisiossa
Julkaistu 14.08.2007, klo 16.32
Poliisi kaipaa havaintoja Raisiossa kadonneesta pikkupojasta.
Ekaluokan oppilas, 8-vuotias Niko Särkkä katosi kello kahdentoista aikaan Raisiosta Kuloisten koulusta. Koulu sijaitsee Raision Keskitiellä.

Nikolla on yllään sininen Marimekon paita ja punaiset shortsit. Hänellä on selässään reppu, jossa on sekä mustaa että oranssia ja päässään lippalakki joka on joko keltainen tai musta.

Raision poliisi pyytää Nikosta jotain tietäviä soittamaan hätänumeroon 112.

YLE Uutiset

Aika äkkiä on ilmoitettu poliisille.voihan se olla kavereillaan tai muulla tutuillaan yms..toki ymmärrän ,että hätä on vanhemmilla suuri mutta on meilläkin lapset olleet ulkona 3-4 tuntia eikä silti olla poliisille ilmoitettu.mutta tapansa kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Aika äkkiä on ilmoitettu poliisille.voihan se olla kavereillaan tai muulla tutuillaan yms..toki ymmärrän ,että hätä on vanhemmilla suuri mutta on meilläkin lapset olleet ulkona 3-4 tuntia eikä silti olla poliisille ilmoitettu.mutta tapansa kullakin.

Siis ilmoittamatta tuon ikäinen lapsi 3-4 tuntia omilla teillään ja ihan luvan kanssa? HOHHOH!

Eiköhän varmasti ole jo kaverit käyty läpi eikä ole löytynyt.

Jos meidän lapset ei tuu koulusta suoraan kotiin ni soitan aika pian poliisille. Kyllä tuon ikäsen pitää ilmottaa, jos menee suoraan kaverille. Ja noin kauan aikaa. Se on eri asia, jos käväsee.
On meilläki lapset pitkiä aikoja ulkona, mutta tiedän missä ovat.
Mutta jokatapauksessa toivottavasti löytyy pian.

Kyllä mulla olis jo paniikki! kissojen ja koirien kanssa jo etsittäisiin...Mites kun ekaluokkalaisten ei pitäis saada yksin kulkea kouluun? Ainakin meidän lasten koulussa on sellainen sääntö että ekaluokkalaiset ei yksin kulje kouluun ja kotiin sieltä???

Anoppi soittikin mulle hetki sitten tuosta pojasta ja sanoi että katso ympärilles kun poika asuu meidän lähellä jos nään pojan ja antoi tuntomerkit.
Anoppi on siinä koulussa kanslistina josta poika on kadonnut.
Poika asuu tässä meidän lähellä.

Anoppi ja opettajat olivat ihmetelleet että miksi ei ole koululle ilmoitettu että pojalla on tapana karkailla. Vasta nyt sitten informoitiin koululle.

Toivottavasti poika löytyy =)

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Kyllä mulla olis jo paniikki! kissojen ja koirien kanssa jo etsittäisiin...Mites kun ekaluokkalaisten ei pitäis saada yksin kulkea kouluun? Ainakin meidän lasten koulussa on sellainen sääntö että ekaluokkalaiset ei yksin kulje kouluun ja kotiin sieltä???

No ai jaa. Kyllä meillä ainakin jo eskarilainen kulki yksin muutaman alun ekan kerran jälkeen ja ihan moni muukin meni yksin. Ja tämä siis Riihimäellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ihan meidän naapurissa :'(

Mä en tajua näitä "ihan meidän naapurissa."
Niin mitä sitten?
Oletko joku julkkis vai?
Kai se ja sama missä tämmöinenkin tapahtunut, koskettaa..

Just juu :headwall:

Niin no sinä samaan kastiin, "Anoppi on siinä koulussa kanslistina josta poika on kadonnut," JIHAAAAAWAUWAU!!!!!!

Missäs tuollainen sääntö on?! Meidän epun koulussa taas sanottiin, että kyllä ekaluokkalaisten jo jossain vaiheessa pitää antaa vastuuta sen verran, että itse kulkevat kouluun. Meinasivat, että ehkä pari kolme viikkoa voisi saatella.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Missäs tuollainen sääntö on?! Meidän epun koulussa taas sanottiin, että kyllä ekaluokkalaisten jo jossain vaiheessa pitää antaa vastuuta sen verran, että itse kulkevat kouluun. Meinasivat, että ehkä pari kolme viikkoa voisi saatella.

No aika hankalaa voi olla meilläkin, jos ei ekaluokkalainen sais yksin kulkea. :O

Tuon ikäset kun ei vielä oikein ymmärrä tuota ajankulua.. tuollanen samanlainen tapaus oli täälläkin jokusen aika sitten. Tokaluokkalainen ei tullut kotiinsa koulusta joka loppui puolelta päivin. Poliisit etsi häntä ym., kuitenkin tuo koululainen oli vaan mennyt ystävänsä luo jonka vanhemmat ei olleet kotona. Surullisia tapauksia tuollaiset..

Lisäilen tuota.. siis tämä tyttö oli ollut myös 3-4 tuntia kadoksissa kun vanhemmat sitten soitti poliisit (näin ymmärsin).. onneksi tuo tapaus päättyi onnellisesti.

Niin mitä sitten?
Oletko joku julkkis vai?

häh? nyt meni tosi ohi... on kai juu kaikille tärkeä asia! kuhan nyt lakonisesti totesin, anteeksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Niin mitä sitten?
Oletko joku julkkis vai?

Just juu :headwall:

Niin no sinä samaan kastiin, "Anoppi on siinä koulussa kanslistina josta poika on kadonnut," JIHAAAAAWAUWAU!!!!!!

a020.gif

Oli ihan pakko
e020.gif

Yhteistyössä