Huomio äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä olette mieltä tälläisestä tapauksesta:
Kauhusta seurannut yhden tuttavan elämää aivan vierestä. Hankki lapsen A miehen kanssa, jätti miehen ja käytti lasta aseena vieraannuttaen. Meni naimisiin B miehen kanssa ja hankkiutu raskaaksi. Tästä aviomiehestä kasvoi lapselle isähahmo, kunnes yhteisen lapsen syntymän aikoihin hän yllättäen hukkasi elämästään B:n ja otti elämäänsä takaisin A:n. Siitä lähtien hän on leikkinyt A:n kanssa perhettä eikä anna B:n tavata kumpaakaan lasta. Sen verran tiedän, että lapsien äidillä on Mt-ongelmia, ilmeisesti jonkin sortin persoonallisuuhäiriö. Leikki-isä kuulemma edustanut ristiäisissä biologisen isän sijaan ja molemmille suvuille kerrottu, että tämä leikki-isä olisi oikea isä.( äidin ja A:n suvuille)Isyydenvahvistukset dna-testejä myöten tehty ja B on biologinen isä. Aika hullua minusta?

Taustalla mt ongelmia ja ilmeisesti taipumusta bipolaariseen käyttäytymiseen, niin tiedän samanlaisia mammoja. Saa kiukun pintaan VAIKKA asia ei kuulukaan minulle.

Itse olen laittanut ystävyyden jäihin ja sulkenut silmäni. Koska oma, lähes normaali, perhe-elämä kärsi tälläisestä tuuliviiri-äidistä. Älä tuhlaa aikaasi miettimällä tuttavasi hiekkalaatikkoleikkejä, suuntaa energiasi hyviin asioihin ympärilläsi.

Yhteistyössä