Huomio äidit ja isä joilla vähintään kaksi lasta!

Hei, olen Malla, viiden lapsen kotiäiti. Perheeseen kuuluu myös isä, Teemu, joka työskentelee "portsarina" ilta kuudesta aina yhteen saakka.
Tässä ovat meidän suloiset lapsoset:
Ilona 7v aloitti ensimmäisen luokan.
Otto 6v lähti esikouluun.
Ellen 4v on meidän pieni kotiprinsessamme vielä.
Linda täyttää 2v. Ellenin pikku "apulais prinsessa"
Tatu on 5 viikon ikäinen pikkunyytti vasta.

Ja niinkuin kerroinkin jo, olen Malla. 25-vuotias. Teemu pian 29.

Lapsia olisi minulla toiveissa vielä ainakin kolme. Mieheni toivoo hartaasti vieläkin useampaa.
Suurperhe on se mistä olemmehaaveilleet. Vaikka kyllähän meidän jo suurperheeksi jo lasketaan. Ikää kun on "vasta 25"!...kyllä niitä lapsia vielä ehtii tulla :) :D

PS. Eli jos siis kiinnostaa anna mailisi niin kirjoittelen takaisin.
 
Johanna Rathore
Hei!

Olen johanna 29 v äiti täältä espoon matinkylästä,perheeseemme

kuuluu isä 40v ja lapset: Damyanti 8v(tyttö),

Arvind 6v(poika)

Krishna 4v(tyttö)

Amar 1v9kk(poika)sekä laxmi-kissa3v

Damyanti aloitti juuri toisen luokan ja Arvind eskarin,Krishna on

myöskin päiväkodissa ja Amarin kanssa olen vielä kotona.

Mieheni on kotoisin intiasta.Jos sinua kiinnostaa tutustua niin

meilaa.os.murmeli75@hotmail.com

 
toinen vieras
ennen kuin alatte odotella vastauksia, katsokaapa tämä viestiketju:

Keski-ikäiset äidit ja isät joilla on vähintään 3 lasta... iloinen äiti 26.07.2004 klo 18:19

ilmoitus vaan paljon samantyylinen vaikka toisessa olikin muka lestadiolainen ja tässä ei kun mieskin ravintolassa portsarina. Ettei vaan olisi pilaa tämäkin
 
No sen voin kyllä sanoa ettei tämä ole pilaa. Itse olen uusi tällä palstoilla ja tämä on ihka ensimmäinen viestini. Harmi kyllä jos täällä semmoistaon liikkeellä. Omalta osaltani pidän kuitenkin huolta että sellaista ei tapahdu.
:D
 
Hei!

Hienoa kuulla ett vielä joku haaveilee suurperheestä. Aika harvinaista nyky suomessa, mutt onnea teille toivotan.

Itse olen 31v ja odotan kolmatta lasta rv 15+6. Laskettu aika on 2.2.2005. kaksi lasta on ennestään, Reeta 13v ja Ringa 11v. Perheeseeni kuuluu myös aviomieheni, joka juuri valmistui linja-auton kuljettajaksi, nyt vaan toivomme töitä. Itse olen lähihoitaja ja työskentelen vantaalla sairaalassa perushoitajana määräaikaisena.

Jos haluat kirjoittele osoitteeseen: mintzu@welho.com
 
Moi!

Meillä on tällä hetkellä kolme lasta; syysk.2v,lokak 4v ja jouluk 1v. Olen itse vm 80 ja mies 77. Nyt kun noita tuossa jo kolme pyörii ympärillä niin entistä vakuuttuneemmaksi tulen siitä että lisää haluaisin!! Rakastan kotona olemista ja tahdon pitää lapset kouluikään asti kotona. Keikkatöitä hoitajana kyllä teen ja hoitolapsia sitten kun omat on yli 3v.
Kun tässä nyt häät saadaan pidettyä ensi keväänä niin josko sitten olisi aika taas koittaa vauvaa..=)
 
maria7
tervehdys.olipas mukava yllätys kun tältä palstalta löytyi myös suur perheen äiti.olen keski-suomesta ja itselläni on 7lasta. tytöt ovat 13 ja 11. pojat ovat 8,5,4,3 ja 8kk. rakastan lapsiani yli kaiken ja tietenkin miestäni.olen aina halunnut paljon lapsia..ja kyl niitä nyt onkin.on ihana hoitaa lapsia kotona.mut omaa aikaa ei juurikaan ole,kuin näin myöhään illalla.tämä kirjoittaminen on mukavaa vaihtelua,arkipäivän rutiinien jälkeen.olen 33 vuotias.mieheni on 39.jos kiinnostaa minulle voi vastata jussukka6@hotmail.com .jään innolla odottamaan vastausta.
 
:) Hei !

Olen kohta 32v Minulla on kolme lasta ja asustelen täällä kuopionläänissä lapinlahdella.

Vanhin aloitti 2lk, keskimmäinen esikoulun nää on poikia,
tyttö aloitti seurakunnan päiväkerhon
.

Olen palaamassa työelämän tai jos pääsen opiskelemaan menen kouluun.
Haaveenani on että en tällähetkellä ainkaan tee yhtään lasta,
se on karissut pois koska saan itse hoitaa lapset.

Mies Timo isi on kohta puolin 36v,
käy vuorotöissä aamu ja ilta vuoroa tekee vuoroviikoin,
lapinlahdella autokori tehtaalla käy vieraalla viele töissä ja meillä on mullikarjaa tai siis mieheni hoidettavana kun minä en navettahommiin voi mennä heinäallergian takia.

Jos kiinnostaa mailaillaan..
t: sirpa.oksa@luukku.com
:) :ashamed: :xmas: B)
 

Yhteistyössä