huomentapäivää

Vettä sataa lähes kaatamalla, jonkun pitäisi kohta tehdä ruokaa ja kuopus on viehtynyt kenkiemme järsimiseen. Mies on kuntosalilla. Lastenlaulut raikaa taustalla. Kohta vaihdan musiikin sunnuntai-bluesiin.

juuh ihana katsella tätä pahvilaatikoiden kanssa toteutettua sisustusratkaisua B) aika hieno tunnelma kun silmät aukaisee ja ensimmäisenä on banaanilaatikko nenän edessä :D mieluummin katsois aivan muunlaista näkyä :saint:

aamupäiviä sinnekin :wave: =) . Täällä sujuva kaaos ilmaantunut aamun aikana ku kummityttö ja oma poika levitti kaikki lelunsa ympärikämppää. Nyt jäppinen ulkona ja kummilikka tyhjää vaatelaukkuaan :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
aamupäiviä sinnekin :wave: =) . Täällä sujuva kaaos ilmaantunut aamun aikana ku kummityttö ja oma poika levitti kaikki lelunsa ympärikämppää. Nyt jäppinen ulkona ja kummilikka tyhjää vaatelaukkuaan :D .

juuh lapset on ihania kun järjestää kaikkea pientä ohjelmaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:

juuh lapset on ihania kun järjestää kaikkea pientä ohjelmaa :D

Juu, tulee taas vipinärikkasta seuraavat pari päivää.. Kummityttö on 1,5 v ja TODELLA touhukas :D :D .

Mitäpä tänne. Mies nousi esikoisen kanssa kahdeksalta ylös ja minä sain kuopuksen kanssa posottaa unta kymmeneen asti :D Esikoiselle olikin tullut jo naapurin tyttö kaveriksi ja nyt lähtevät hetkeksi kaverin luo leikkimään.
=)
Iltapäivällä tulee formulaa ja minä lähden sitten lasten ja äitini kanssa urheilukentälle siksi aikaa :D

Lapset katsoneet aamun ohjelmia sillä välin ku itse nukuin vähän lisää, ollaan leikitty duploilla ja syöty vähän pullaa aamiaiseksi.
Vesisade ropisee kattoon ja lunkki sunnuntaifiilis :D

Yhteistyössä