Huomentapäivää!! :D

Tulipahan taas valvottua puoli yötä ku en saanu unta. Tyttö heräs jo vähän ennen seiskaa mutta isi oli onneks viel hereillä (tullu töistä joskus aamuyöllä) joten sain kasiin asti torkkua.

Nyt tuntuuki olevan tämä äiskä virtaa täynnä vaikka ei kunnolla oo nukkunutkaan, ajattelinki tänään olla oikeen reipas.. :D Just laitoin ekat pyykit koneeseen ja meinasin että tänään mä siivoon meidän kodin oikeen kunnolla ja järjestelen paikat :) Töiden jälkeen ei kauheesti jaksa tehdä joten vähän on hommia jääny roikkumaan, nyt ne on hyvä syyslomalla hoitaa :)

Hauskaa päivää kaikille!!

Täällä myös vähän huonosti nukuttu yö takana... Meinaa hartiat ja niskat kolottaa ja aina kun käännyin yhtään oikealle kyljelle sattui olkapäähän niin että havahduin ja sain taas tovin etsiä asentoa. Kaiken kruunaa tukkoinen nenä ja alkava flunssa joka lisää kolotuksia. Neiti päätti aloittaa päivän jo viiden aikaan aamulla räpsimällä valot melkeen koko mökkiin ja raahaamalla pehmolelunsa nukenrattailla mun ja miehen sänkyyn. Yleensä se tulee syli täynnä pehmoleluja sinne nukkumaan mutta nyt se oli keksinyt ne nuken rattaat ja uni ei enää tullutkaan kun piti temuta niitten rattaiden ja lelujen kanssa... :/ Onneksi tyttö kuitenkin tuli sinne sänkyyn leikkimään ja peittelemään niitä pehmoleluja niin sain vähän torkuttua välillä kun tyttökin vuoroin pötkötti ja touhuili siinä vieressä. Kuuden aikaan se nousi lopullisesti ja sanoi että on jo iso nälkä, mies onneksi tuli töistä siinä kuuden jälkeen ja armahti mut torkkumaan vielä hetkeksi. Kasin aikaan mies sitten kömpi sänkyyn ja tehiin vaihto, olivat onneksi syöneet jo aamupuurot ja tyttökin alkoi jo vähän väsähtämään ja rauhoittumaan. Mies vielä huolehti ja kysyi olenko kipeä kun kuullostan tukkoiselta ja käheältä. :heart: Nyt olen sitten valvottanut vielä tyttöä lastenohjelmien avulla että menisi tämäkin päivä vain yksillä unilla, nyt vain alkaa näyttää että kohta ei auta mikään vaan uni vie neidistä voiton... ;)

Yhteistyössä