Huomentaaaa! :)

[QUOTE="vieras";24591394]Onneee paikasta, mikä ala? Täällä mäkin olen töissä.....[/QUOTE]

Ravintola-ala.. Meille kirjotettiin vaan määräaikasia sopimuksia, millon milläkin syyllä, loppujen lopuksi unohdettiin uusia sopimus kokonaan jne. jolloin se tietty jatkuu automaattisesti vakituisena, ei meinannu esimies suostua sitä kirjoittamaan, mut nyt sitte kirjotti ku luottamusmies oli häneen yhteydessä ja nuo mun edelliset sopimukset oli laittomia... Tällasta kivaa...

Huomenta..

Kaikesta alavatsan kipuilusta huolimatta nukuin yllättävän hyvin..22-6...Hienoa!Edellinen yö menikin kansanterveydelle 1,5 tunnin unilla..

Onnea vakkaripaikasta!

Se onkin perjantai..eliikäs lakanapyykkipäivä,siivousta..ja kulta tulee kotiin!!Hyvä päivä.

Huomenta!

Räkätaudissa kolmattakohan viikkoa.. Mietiskelin tässä että onkohan lapsilla mennyt korviin tää jo kun kumpikaan ei ole oikein oma itsensä. Tänään siis terkkarissa käymään... :(

Mulla jollottaa taas selkä niin että vaikeaa nousta aamulla edes sängystä ylös ja että vee... Tosi huono aamu... Tietysti siis mullakin tää samainen räkätauti vielä päälle..

Huomenta!

Kippeenä ollaan, mie ehkä kuitenkin vähiten, nenä vaan vuotaa, miehellä ja esikolla kuumetta ja yskää, kuopus yskii myös ja niiskuttaa..
Tää ja huominen on miehellä vaan vapaata, lapsilla tietty koko viikonloppu ja eilinen oltiin jo porukalla kotona.
Miun pitää tänään mennä haastatteluun yhtä kurssia varten ja minuu jännittää ihan tolkuttomasti.

Onnea alastulossa mättää, vakkaripaikasta!:flower:

....Huomenta! Tänään viimeinen päivä nykyisessä työpaikassa! Vähän on haikee fiilinki, kuitenkin niin monta vuotta siellä ollut töissä. Mutta uusia haasteita kohti heti maanantaina, kun uusi jopi alkaa! Ja viikonloppukin edessä. Mutta hyvät huomenet vaan kaikille :) !

Huomentaa!!! Ihana aamu :heart:

Tänään lapset pääsee mun mukaan kouluun: opintokäynnille kirkkoon ja erityispedagogiikan tunnille. :D Sitten mennään kavereiden luo kylään viikonlopuksi :heart: Eilen tuli vietettyä puhelimessa vähän aikaa, epäilen että ihastuminen alkaa tulla kalliiksi :p

huomenta!

Lapset heräs tunti sitten, äiti torkkui tähän saakka.

Kassit pakattu valmiiksi, tänään menemme uimaan heti kun jaksetaan edetä, kuitenkin ennen päiväruokaa jo kotiin. Kuopuksella alkaa taidekoulu iltapäivällä ja toista jo jännittää. Sillä aikaa ehdin hoitaa esikoisen kanssa ruoka-ostokset, ja illalla löhötään kotona.

Huomenna kirpputoriaamu, toivottavasti tekisin löytöjä. Lapset lähdössä kai isänsä mukaan lauantaina ja palaavat ma-aamuna. Ihmeellinen olo: uskallanko antaa lapset sinne, pakko ei ole, mutta isäänsä en tahdo lasten elämästä pois, kun nt osoittaa mielenkiintoa noihin poikasiin.

Yhteistyössä