HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet.
Tulikin vapaapäivä kun lapsukaisen tauti uusi. Pitää kömpiä tkhon katselemaan, josko ei olisi jo keuhkokuume. Lääkekuuri ainakin on varmasti tulossa.
Aurinko paistaa niin kiva ilma kuitenkin kävellä ja nauttia raikkaasta pikkupakkasesta.

Maanantaita vaan juu..
Ei sitten silmäystäkään unta viime yönä-kiitos tämän ihanan räkätaudin joka taas rantautui minuun!!Osaltaan painaa tuon yhden jästipään touhut ja meiningit..ei aikomustakaan parantaa luottoa.Nyt sentään hoitaa Toppinsa isänsä tilalla,toivottavasti kunnolla..mutta kesästä tulee pitkä!!

Scarletti puhuu totuuden sanoja...
mä menen nyt vasta nuq, ehkä tunnin suhrasin tässä koneella ihan oikeita töitä, joo ja yövuorosta kotiutuneena mäkin.

oli ihmeellisen kaunis ja kalsea aamu, otin huonoja valokuviakin kotimatkalla :) :) mutta en saa niitä tähän niin mun on pakko spämmätä edes jotain.

Helppohan mun on sanoa, että nyt ois aika hyvä boogie, pieni loma tälle vkolle tulossa :cool: (vuorotyön hyviä puolia) :p :)

Fintelligens - Mikä Boogie - YouTube

Nyt sitten odotetaan että päästään lääkärille. Saatiin julkiseltapuolelta heti aika ja ongelmitta. Ainut että heti samantien ajat oli menneet ja joudutaan odottamaan huomat 2,5 tuntia ennen kuin päästään, mutta mitä pienistä.

Uusimmat

Yhteistyössä