Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenta..
Mikä helvetti muka allergisoi tähän aikaan vuodesta? Mies on alkanu törisemään ihan jumalattomasti. Piti lähtee sohvalle evakkoon kun on sangen oksettavaa toisen räällä kurlaus ja törinä. Tekis mieli tukehduttaa koko ukko..
Hyvää päivää silti jokaiselle![]()
Nuha? Sama törinä itseäni vaivaa ja minut ajettiin vierashuoneeseen yöksi. Onneksi ei kuitenkaan tukehdutettu tyynyllä.
Tätä on jatkunu jo toista viikkoa, ja sanoo ite ettei oo ollenkaan nuhanen olo.. Pitää patistaa tänään käyttämään nenäkannua ja litra nasolinia, tai saa ite nukkua sohvalla ensi yön. Ostettiin lemmikeille uutta heinää ja ajateltiin, että siitä alko toi törinä niin pistettiin heinät parvekkeelle mut ei auta..
Mä oon sitoutunut sietämään tällaista ainoastaan keväisin ja kesäisin![]()
Huomenta. Meinasin laittaa riisipuuron tulemaan haudutuskattilaan, mutta olinkin ostanut hylamaitoa![]()
Saahan siitä, mutta haluan puuron olevan valkosta, kun tuota hylaa ei välttämättä kukaan tarvii.Kait siitäkin puuron saa? Itse keitän riisipuuroa kauramaitoon ja ihan hyvää se on.