HuOmenta !!

Huomenta!

Kello soi vajaan tunnin kuluttua, mutta ihana kamala sisäinen kello herätti minut tuossa joskus ennen neljää, vapaa päivänä.

Puoli kahdeksalta suunnataan kisamatkale, kauden viimeisiin kisoihin. Ei tässä muita suunnitelmia koko päivä menee tuolla kun on sen verta pitkä tuo matka.

HippuTAR
Huomenta!

Likka herätti vartti sitten, nyt ryypiskelen teetä. Puoli kasilta pitää viedä mies ja vanhempi poika junalle, ne lähtee kattomaan mulle autoa.
Mulla ois tänään siivousta ja illalla piparien leivontaa lasten kans, ekan kerran yli kymmeneen vuoteen tein itte taikinan, saa nähä mitä niistä tulee.

Huomenta:)

Mä olen jo hereillä:O

Vauhdikasta lauvvantaita kaikille:heart:

[video=youtube_share;KdtIfp7WB0w]http://youtu.be/KdtIfp7WB0w[/video]

Huomenta, tainnu lunta tulla lisää.. En oo tohtinu kurkkia. Kaikki muut nukkuu vielä mutta kun keretään niin ulkoileen kun ei pakkanen haittaa. Illalla lapsimäärä tuplaantuu kun siskonpoijat tulee yökylään ja sunnuntaina leivotaan jälleen joulua koko köörin kanssa. Nyt kahvia ja en miekään osaa nukkuu pitkään vaikka siippa löytyykin. :D

Huomenta, tainnu lunta tulla lisää.. En oo tohtinu kurkkia. Kaikki muut nukkuu vielä mutta kun keretään niin ulkoileen kun ei pakkanen haittaa. Illalla lapsimäärä tuplaantuu kun siskonpoijat tulee yökylään ja sunnuntaina leivotaan jälleen joulua koko köörin kanssa. Nyt kahvia ja en miekään osaa nukkuu pitkään vaikka siippa löytyykin. :D
Täällä on vissiin tullut lunta, kun kuulu aura kolisevan pihalla.

Huomenia :). Täällä taas yksi erittäin hyvin yskitty yö takana...2,5 viikkoa jo kestänyt tää tauti, ab-kuuri päällä poskiontelo-ja kehkoputkentulehdukseen, neljäs päivä sitä menossa eikä apua ole juuri ollut...no, ehkä lima on ruvennu vähän irtoomaan...mikä ihmeen tauti lie:snotty:. Tyttö on tän aamun yskinyt ja niiskuttanut :(.

Aamutouhuihin tässä aletaan ja kunhan vähän valkenee, niin talven eka pulkkamäki vois olla kova sana :). Sitten pitäs lehahtaa äiteen luo vähän verhoja ripustamaan (hän ei itse pysty) ja parit lahjaostokset käydä...illemmalla ohjelmassa vaatekaapin kokoamista eteiseen ja eteisen järkkäämistä, remontti etenee! Jes! Ja sitä yskimistä jatketaan, tietty...kele...:mad:

Yhteistyössä