HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
flags_0
flags_0
flags_0
flags_0
%0A

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta ja hyvää työpäivää! :)

Mäpä jäänkin sitten kotiin kun kaks kolmesta kipiänä.
Miehelle tein just munat ja pekonit, eikä enää uneta.

13.gif

imuroin puolukka saaliini ja töiden jälkeen soseutus ja mehu tekeytymään. lapset saa auttaa sitten tuossa vaiheessa.

töissä lyhyt päivä, kun pitää käyttää nuorimmaista polilla niin menee loppupäivä siellä. samalla jos kipasis pika kierroksen shoppailemassa kun kerran mennöö pitkästä aikaa suureen kaupuntiin ja pääsöö ihan rismassa käömään.

autokaupassaki pitäs käydä katsomassa olisko sinne tullu jo koeajattevaksi haaveissa oleva kottero.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: marabou ja idunnor
Huomenta. Kyllä se jaksaakin sataa... Nukuin huonosti. Oli kuuma ja piti olla peiton alla piilossa möröiltä.

Laps alkoi huutaa, kun yritin laittaa sen hiuksia. Nyt se sitten mekastaa tuolla, kun lakkasin laittamasta niitä hiuksia. Mun esiteinixi... x)

Ahistaa maanantai... Päivät menee liian nopeasti. Tänään ois mentävä SINNE jossa on SE. :whistle:

Viimeksi muokattu:
Huomenta. Parempi puoliskoni päätti ilmoittaa myöhään illalla tekstiviestillä, että hänellä on uusi. En ole nukkunut sekuntiakaan, eikä vieläkään väsytä. Ei taida olla tulossa mikään maailman paras viikko.
Kyllä naiset osaa.

Huomenia vaan...
Sirdaludin ansiosta tällä maatuskalla oli rento yö..ei kuulkaan kolottanu,ei koskenut.Aamulla ei vaan uni ollut otetta irti päästää-liekö se joku sivuvaikutus.
Koko yön on losottanut kuulemma vettä,sataahan tuo nytkin,ja voi se syksy tuli!!Aamusta on jo pimiää/hämärää hieman pidempään..Niitä aamupakkasia vaan kaipaan...

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Huomenta. Parempi puoliskoni päätti ilmoittaa myöhään illalla tekstiviestillä, että hänellä on uusi. En ole nukkunut sekuntiakaan, eikä vieläkään väsytä. Ei taida olla tulossa mikään maailman paras viikko.
Kyllä naiset osaa.

:hug:

Kyllä naiset osaa.

Kuinka mukavaa :|
Hyvä uutinen on kuitenkin se, että jossain vaiheessa helpottaa kun jaksaa kärvistellä.
:hug:

Huomenta!
Täällä ei vieläkään sada! Mutta senkin edestä tuulee.
Kävin tuossa jo töissä, nyt yritän pysytellä hereillä tuonne 9 asti jotta pääseen kerhoilemaan ja näin ollen pysyn hereillä ehkä koko päivän...

Iltaa:). Saanko kysyä näin sivuseikkana, että miten te aamuvirkut ootte niin pirteitä aina? Minkälaista työtä teette, antakaa kaikki vinkkinne ja salaisuutenne jakoon...mä oon aamuihminen, mutta harmittaa, kun nukun liian pitkään ja aamun ihanat tunnit jää käyttämättä...menen kuitenkin illalla jo viimestään klo 22.30 nukkumaan, mutta en silti jaksa nousta ennen seitsemää...

Miten niin kade?:D

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27208773:
Iltaa:). Saanko kysyä näin sivuseikkana, että miten te aamuvirkut ootte niin pirteitä aina? Minkälaista työtä teette, antakaa kaikki vinkkinne ja salaisuutenne jakoon...mä oon aamuihminen, mutta harmittaa, kun nukun liian pitkään ja aamun ihanat tunnit jää käyttämättä...menen kuitenkin illalla jo viimestään klo 22.30 nukkumaan, mutta en silti jaksa nousta ennen seitsemää...

Miten niin kade?:D

Beroccaa.

Miten niin mainostan?:D

• Tykkää
Reactions: Äiti35

Yhteistyössä