HuOmenta !!

"äityli"
Huomenta !

Harmaana on sää .... tunnin olen paperitöitä tehnyt ... nyt aamukahvin jälkeen leipomaan ...

... ja iltapäivällä lasten kanssa ulos - säästä huolimatta

"piupau"
Esikoinen on mummolassa, mies painui töihin - ei ole pariin viikkoon pitänyt yhtään vapaapäivää ja ylitöissäkin on ollut. Minä tässä kuopuksen aamuleikkejä ihailen kahvikupposen ääreltä. Suunnittelin, että mentäisiin kahdestaan kylpylään iltapäivällä :)

Huomenta! Ekan kerran herätty neljän aikaan, sain loppujen lopuksi vielä unta. Ylös noustiin kasin maissa, nyt rauhallinen aamu, tyttö katsoo lastenohjelmia, mies nukkuu ja minä surffaan. Myöhemmin mennään mun vanhemmille syömään sunnuntaipäivällistä. :)

selvä.
[QUOTE="piupau";27111301]Esikoinen on mummolassa, mies painui töihin - ei ole pariin viikkoon pitänyt yhtään vapaapäivää ja ylitöissäkin on ollut. Minä tässä kuopuksen aamuleikkejä ihailen kahvikupposen ääreltä. Suunnittelin, että mentäisiin kahdestaan kylpylään iltapäivällä :)[/QUOTE]

mikä työ tuo muka tuommonen on. sillon suhde.

"piupau"
Alkuperäinen kirjoittaja selvä.;27111590:
mikä työ tuo muka tuommonen on. sillon suhde.
Mä kyllä kallistun uskomaan siihen isoon projektiin, jonka parissa ahkeroi, mutta varmaksi ei voi sanoa. Ja sinänsähän se on ihan miehen oma asia ja omalla vastuulla onko vai ei, joten eipä kaivele.

Yhteistyössä