HuOmenta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa syyskuun ensimmäistä aamua ! :)

Kyllä on pimeetä. Nyt pääsee taasen kynttilänvaloista nauttimaan. Miettikää sitä ;) Just itsekin sen hoksasin :) .

Tänään aivan vapaata... ei mitään suunnitelmia. Nyt maistuu kahvi.

Siis olisi vapaata, eikä suunitelmia, niin hän nousee ylös tähän aikaan :O:whistle:

Menetkö aikaisin nukkumaan?

Niin ja siis huomenta vaan itsellesikin :wave:
Mä painun kohta nukkumaan :p

Minä taas täällä mieheni luona kylässä, huomenta vaan :)
Ukot (mies ja koira) nukkuvat vielä ja minä keittelen kahvia. Tänään pitäis vihdoinkin onnistua maalin ostossa. Yksi pänikkä tuli ostettua väärän väristä :(

good-mornign.jpg

• Tykkää
Reactions: marabou ja Vilma*
Huomenta ja HUI - laskettu aika on IHAN JUSTKOHTA ja voi olla että jo ens perjantaina käynnistellään - siis ALLE VIIKKO..

Jos sitä laittelis kuivat pyykit kaappeihin ja lähtis vihdoin lenkille. Johan tässä on lorvittukin kahvimuki kourassa koneella reilu tunti, hohhoh.

Syksyistä huomenta!!

Illalla polttelinkin jo kynttilöitä, aika ihanaa :)

Viikonloppu tuli alotettu eilen iltapäivällä juoksulenkillä ja pian lähden taas :)

Lapsille tulee tänään kaverit yökylään eli hyvin lapsipitoinen lauantai tiedossa :D

Mukavaa päivää kaikille!

Huomenta !

Mukavaa taas että Marabou toivettolee huomenet. En muista milloin olisin nukkunut näin myöhään - heräsin klo 6.... no mutta sairaslomalla se suotakoon .... normisti herään arkisin & viikonloppuisin 04.30

Huomenta!
Tämä odottelee, jos vaikka aurinko pilkistäisi pilvien takaa ja värjäisi tuon "sieni"ruskan komean keltaiseksi, jotta pääsisin taas harjoittelemaan kuvaamista. :xmas:

Yhteistyössä