HuOmenta !!

"hei"
Heräsin ennen viittä YÖsyöttämään vauvaa. Pitää surffailla puhelimella et pysyis hereillä. Jospa vauva nukahtais pian ni pääsis iteki vielä pariks-kolmeks tunniks nukkuun ennenku isommat herää. Yleensä vauva nukahtaa heti, mut nyt tais olla ilmaa mahassa ja päästelee sitä tos hartaana :D Kyl se pian nukahtaa ja jatkamme YÖunia ;)

Nukuin bussissa töihin. Ikävä! Eilenkin näin lapsia ehkä puoli tuntia, enkä mie kerennyt miehenikään kanssa kauaa olla. Noh, kunhan arki pääsee kunnolla alkamaan loman jälkeen niin enköhän heitä kaikkia näe enemmän. Aamuteetä! Ajattelin uskaltaa jatkaa Concertaa tän viikon, kun luin viimeisimmän selosteen Fimean sivuilta.

Huomenta kaikki!

Yöllä oli unensaantivaikeuksia ja heräilin vähän väliä. Mutta nyt, kun muksu on hereillä ja ilmeisen täyteen ladattu, niin nyt mä nukkuisin! Vaan viettämään aurinkoista päivää, niin kauan kuin sitä vaan on. Sadetta luvattu illaksi...

HYvää huomenta, täällä kaunis aurinkoinen aamu. Mutta voi olla pientä väsymystä ilmassa koska unta tuli noin 3h, huokaus... No näillä mennään ja toivotaan ens yönä parempaa tuuria. Onneks ei mitään ihmeenpää mihin ei voimani riittäis. :)

Mikä hitto siinä on, ettei illalla meinaa saada unta, mutta aamulla joku on liimannut silmäluomet kiinni..

Menin nukkumaan puolyön aikaan, muksu heräs itkeskelemään mahaansa 00.15 ja nukahdettiin uudelleen 02.30. Jos olisin ollut unessa silloin kymmeneltä niin kuin lupasin itselleni, olisin nukkunut edes vähän paremmin!

Tänään kyllä takuulla nukun päiväunet!

Huomenta!
Näyttäisi olevan yhtä epävakainen keli mitä eilenkin. Kunhan nyt helkkari soikoon tänään se ukkonen jättäisi väliin. :kieh:

Koira herätti minut ah, niin ihanalla pillityksellään. Mörköaamu mulla siis!

Huomenta huomenta.
Täällä on jo tunnin verran katsottu lasten ohjelmia. Mulla on tänään keskipäivällä jälkitarkastus :/ sit alkaa varmaan taas cerazetten popsiminen. Jos halut joskus heräis...

Iltapäivällä vasta muksut pihalle.

Viimeksi muokattu:
heih
sen verran palstaillut että tietää ettei oo aamua ilman maraboun aloitusta-ja tämä siis hyvällä sanottu!:)

Itse seiskan pintaan lapsen 4v kaa heräilty,nyt kahvia naamariin vielä ja kohta isäni luona lähdetään käymään kävellen jotta mamma saa lenkin samalla:)

Yhteistyössä