HuOmenta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta.
Vielä pari tuntia töitä, vähän meinaa jo väsyttää. Töiden jälkeen lapset hoitoon ja nukkumaan, vaikka koko päiväksi :)

Enää 7 viikkoa lomaan :D

good+morning+love+4.jpg

• Tykkää
Reactions: Data ja marabou
Huomenta! :) On tosiaan hullua miten aika on mennyt niin järjetöntä vauhtia, mullahan jää kesä liikkumatta jos vielä ens kuukin menee yhtä nopeasti. :snotty: Tarkotuksena ois päästä vielä lenkkeilemään kunnolla.

Oisipa joku keittänyt mulle kahvia. :D Toivottavasti täällä on hyvä ilma, mulla on vielä verhot kiinni enkä jaksa avata.

huomenta!

tänään ohjelmassa leivontaa, jos sämpylöitä ja ohrarieskaa tekis ja muksu aiko tehdä muffinsseja.

saa nähdä tuleeko sade ja ukkonen tännekin niin kuin eilen lupaili.

Huomenia..

Lomasta ei tietoakaan..Sää näyttäs perin vetiseltä.Sataa-ja oliskoo himppasen ukkostakin ilmassa,on sellanen tunkkanen olo.
Päivän työhön kuuluu ohjausta,perehdytystä..mutta jos tää oppija ois yhtä vihmerä,mitä entinenkin,niin eihän mulla mikä hätä ole.Toivottavasti hän on tehnyt edes jotain joskus,etten ihan kädetöntä oppijaa saa.. Luottavaisin mielin!

Huomenta. :)

Pää pyörällä.
Mää sitten pääsinkin opiskelemaan. :o
Ja vielä sitä alaa mitä todella halusin, voi miten uskomatonta.

Tietenkin yksi seikka vähän mietityttää, heti seuraava viikko opiskelujen alusta meillä on jo alkuvuodesta varattu ulkomaanmatka viikoksi. Mitähän ne siellä tykkää siitä..
Ehkä se on ok, kun siitä ajoissa ilmoittaa ja hoitaa rästit? En oo muutamaan vuoteen opsikellut mitään niin ei muista..

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
[QUOTE="mhm";26492590]Huomenta. :)

Pää pyörällä.
Mää sitten pääsinkin opiskelemaan. :o
Ja vielä sitä alaa mitä todella halusin, voi miten uskomatonta.

Tietenkin yksi seikka vähän mietityttää, heti seuraava viikko opiskelujen alusta meillä on jo alkuvuodesta varattu ulkomaanmatka viikoksi. Mitähän ne siellä tykkää siitä..
Ehkä se on ok, kun siitä ajoissa ilmoittaa ja hoitaa rästit? En oo muutamaan vuoteen opsikellut mitään niin ei muista..[/QUOTE]
meetko ihan oikeeseen kouluun vai työkkärin kautta?

Hyvvee huomenta myös karvakasoilta..ihanan lunkisti ne osaa ottaa :)
Se ois niinku kaikki atk kokeet takana ja kortti suoritettu. Vähän tuumailen et saiskohan sitä ab:nki vielä suoritettua.
torstaina alkaa 1,5vk loma :)

Huomenta!

Periaatteessa jees aamu, ei väsytä, mutta....

... kun olin ajatellut, että herään aurinkoiseen päivään ja vettähän tuolla tulee :confused:
... ja sit mua hiukan kyrsii tuo naapurin teini. Soittaa tuota musiikkiaan jo puoli seitsemältä aamulla? Muutenkin just semmonen tapaus, jollaseks en haluais omien muksujen tulevan... Soriii :ashamed:

Enkä muutun iloisemmaks, KUN aurinko tulee esiin :saint:

Huomenta!

Periaatteessa jees aamu, ei väsytä, mutta....

... kun olin ajatellut, että herään aurinkoiseen päivään ja vettähän tuolla tulee :confused:

Enkä muutun iloisemmaks, KUN aurinko tulee esiin :saint:

Sama vika! Aika loputtomanoloinen sade.. täällä mun lähettyvillä ei ole edes katoksia bussipysäkeillä (eikä mulla oo sontsaa), niin hauska kohta lähteä kaupunkiin. :whistle:

Wolt: onnitteluni kortista! Ja mhm:lle isot onnittelut opiskelupaikasta, on varmasti helpottavaa päästä opiskelemaan jotain mistä pitää. :flower:

Yhteistyössä