HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Pitäisi opiskella nyt aamusta, salille kympiltä (josko kävelis keskustaan? sitte tulis kävelyä joku 15 km tänään + spinning + BodyCombat). Mutta ensin pitäs paneutua kommunistisen Kiinan talousjärjestelmään.

Huomenta =)

Havahduin, kun mies kotiutu parisen tuntia sitten ja sillä oli sit niin hirveenä asiaa, että heräsin ihan kunnolla enkä saanut enää unta :whistle:

Hitsi, mä haluisin jo, että aamulla ei ekana tartteis vetää villasukkia jalkaan ku palelee - kaipaan lämpöä!!!

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Huomenta! Minua niin harmittaa kun heräsin vasta neljältä, enkä ole kerennyt vielä kuin juosta 15 km lenkin, leipoa lapsen tämänpäiväiset synttäritarjoilut ja lukea 200 sivua geenitutkimuksen sovelluksista. Myöhemmin tänään olisi tarkoitus vielä kirjoittaa kirja, ostaa ennakkoon joululahjat ja viettää miehen kanssa romanttinen ilta. Keittiön remontti jäänee huomiselle.

Hyvää lauantaita kaikille!

Huomenta! Minua niin harmittaa kun heräsin vasta neljältä, enkä ole kerennyt vielä kuin juosta 15 km lenkin, leipoa lapsen tämänpäiväiset synttäritarjoilut ja lukea 200 sivua geenitutkimuksen sovelluksista. Myöhemmin tänään olisi tarkoitus vielä kirjoittaa kirja, ostaa ennakkoon joululahjat ja viettää miehen kanssa romanttinen ilta. Keittiön remontti jäänee huomiselle.

Hyvää lauantaita kaikille!

Toothless___SarcasmFail_by_StarrySunlight.png

Onnea synttärisankarille!

Ja oikein hyvää huomenta kaikille! :)

Enemmin minäkin lähtisin lenkille vaan pitänee lähteä autolla ajelemaan ja sekö se ei ole minun hommaa! Kyllä minä tykkään ajaaa autolla, mutta ehkä se on rikos kaikkia muita kohtaan kun minä istun ratin takana. :D

[QUOTE="lähettäjä";26432571]Onnea synttärisankarille!

Ja oikein hyvää huomenta kaikille! :)

Enemmin minäkin lähtisin lenkille vaan pitänee lähteä autolla ajelemaan ja sekö se ei ole minun hommaa! Kyllä minä tykkään ajaaa autolla, mutta ehkä se on rikos kaikkia muita kohtaan kun minä istun ratin takana. :D[/QUOTE]

Huomenta :)

Luciferille onnea :flower:

Mulla mies on lasten kanssa lomailemassa nyt muutaman päivän ja mie jäin töijen takia kotiin, ekaa kertaa olen yksin kotona sitten esikoisen syntymän (6½ vuotias) :D . Karvaverkkari vaan herätteli taas turhan ajoissa, mutta heräsipähän ainaki kunnolla, kun hytisi tuolla vessatteessa yöpaidassa muutaman asteen lämmössä.

Kohta pitäs suunnata auton nokka tuonne isoille kylille, mamma lähtee shoppaamaan!!! :)

Huomenta :)

Luciferille onnea :flower:

Mulla mies on lasten kanssa lomailemassa nyt muutaman päivän ja mie jäin töijen takia kotiin, ekaa kertaa olen yksin kotona sitten esikoisen syntymän (6½ vuotias) :D . Karvaverkkari vaan herätteli taas turhan ajoissa, mutta heräsipähän ainaki kunnolla, kun hytisi tuolla vessatteessa yöpaidassa muutaman asteen lämmössä.

Kohta pitäs suunnata auton nokka tuonne isoille kylille, mamma lähtee shoppaamaan!!! :)

Yhteistyössä