HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää aprillipäivää!

Mä jätän varhaisen aamulenkin tänään taas väliin, pakkasta on -15°...
Mut eilen lupasin pojalle, että saa aloittaa tänään pyöräilykauden ja voidaanki sit käydä yhdessä hänen kanssaan päivällä lenkillä =)

[QUOTE="vieras";25990087]Aurinkoista huomenta vaan kaikille! Marabou,saanko kysyä miksi sä olet aina niin älyttömän aikaisin hereillä? Mihin aikaan meet nukkuun illalla?[/QUOTE]

Marabou???

Alkuperäinen kirjoittaja Ootko nyt herännyt :D;25990092:
Marabou???

Anteeksi,en nyt ihan ymmärtäny sun viestiä? Tarkoitin siis kysyä ap:lta joka käyttää nickiä marabou,että miksi hän on niin aikaisin ylhäällä ja koneella. Itse heräsin 6:n aikaan mutta nyt "vasta" tulin koneelle.

Huomenta vaan, ja kiitos marabou muistutuksesta. En anna hiujata itseäni tänään.
Harmittaa kun tullu lisää lunta, eiliset suli pois mut yöllä tullu takas :(

Sisäinen kello se on meidän pojallakin. Aina herää 7-7.30 aikoihin. Joskus harvoin jolloin muullon. Vaikken itse valvo vkl myöhempään kuin arkena niin haluisin siti nukkua vähän varastoon.
Mies jäi sängyn pohjalle vielä, vaikka kai se sille pitää sallia kun kerran käy töissä ikä voi nukkua päikkäreitä arkisin niinkuin mie.

Alkuperäinen kirjoittaja Yö duunari;25990102:
Itse olin yön töissä ja odotan unta :) En ole siis sama joka kyseli sun heräämisiä, mut huomenta vaan :)

Minä olin töissä 18-03.30 ja 1,5 tunnin unien jälkeen heräsin, huomenna pitäisi olaa töissä 4.30 niin pitää saada rytmi muutettua.

Huomenta!

Meillä kipeä pikkuherra nukku JOPA 7 asti. Luksusta :) Tänää tarvii lähteä Raumalle (50km) apteekkiin, kun lähempänä ei oo aptekkia auki. Tultii eilen illalla 7 jälkeen Porista päivystyksestä, nii en jaksanu sillon enää mennä metsästään apteekkia, vaik olis vissiin sit vaan tarvinnu.

Hyvää huomenta! Tai siis hyvää päivää oikeastaan paremminkin!
Täällä oltu hereillä jo hyvissä ajoin ennen seitsemää. : /

Yhteistyössä