HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä on alku ainakin.

cheshire_cat.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25971959:
Huomenta!

Ite mietin samaa, että huomenna on jo perjantai.. Niin se aika vaan kuluu, seuraavat 2 viikkoa onkin sitte 4 päiväsiä työviikkoja, kun on pääsiäinen :)
Nuo lyhyet viikot piristää kivasti :):)

Huomenta!

Mä elän jo perjantaita :ashamed: Mut ei se mitään, kyllä mä kestän =)
Hirveetä hässäkää vaan taas tiedossa illalla, kun on niin paljon hommia ja niiiin vähän aikaa nyt kun on tää toimistotyöaika... mut kai mä ehdin kaiken hoitaa, jos oon säpäkkänä :D

Huamenia...

Unen laatu oli miinusmerkkistä,mutta näillä eväillä mennään,mitä on annettu.

Joko mulla on vaihdevuodet tai sit mulla on joku muu vika-mulla tuntuu kroppa käyvän liikakierroksilla:hikoiluttaa,uni on huonoa,eka se ei tahdo tulla ja sitten se ei meinaa loppua..mua ärrrrrsyttää pikkujutut ja kiukku kiehuu jo ennen ko asioita on puitu loppuun asti - voi hyvä tavaton....

Mutta nyt on sitten melkeen loppukirin paikka tälle viikolle.Ihanaa että on jo torstai!Takana takkuinen viikko =(

Huomenta!
Täällä mietin sopivaa blogin päivitysaihetta. Voisin ruikuttaa silmälasien tuomasta elämänmuutoksesta tai tehdä jonkun "päivä kuvina" jutun, paitsi et meillä on niin sekaista nyt et sitä ei piiloteta millään kuvien rajauksella.
Ihan kivasti aamu alkanut, mies keitti mulle kahvit enne bussille lähtöä<3

Pelottaa viikonloppu, tuleeko tänne rannikolle lunta vai ei...

Huomenta!

Aamupala naamariin ja sitten... niin,mitähän sitä keksis. Lähipuistot on molemmat ihan veden alla, tuolla vähän kauempana ei torstaisin käy ketään kun se ei ole virallisesti auki...

Jos me aamupäivä askarreltais pääsiäiskortit ja iltapäivällä keksittäis jotain humputtelua. Plaah.

Mutta muuten onkin kiva fiilis, huomenna perjantai ja miehellä vapaa vikonloppu. Tässä on kuulkaa saumat siihen, että saan nukkua pitkään joku aamu. :O

Yhteistyössä