HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Mahtavaa ku on perjantai.. :) Nyt voi ajatella työpäivän, et huomenna on vapaa, huomenna on vapaa, nii jaksaa vielä rutistaa :D
Kyllä mein esimies kilttinä lupas tilata meille paaljon viinirypäleitä kotiinviemisiksi. Kiitokseksi raskaasta työviikosta, onhan sekin edes jotain :)

Viikonlopuksi ei oo mitään suunnitelmia, mies valitteli eilen huonoa oloa ja mahaansa, toivottavasti ei tuu vattatautiin nyt sitte :/ Jos tulee, niin me lähdetään poikien kanssa johonkin karkuun :D Muuten varmaan mennään koko perhe lauantaina käymään jossakin.

Mulla on viikonloppu töitä. Mutta ei se haittaa, oonkin ollut koko viikon kotona. Tai no maanantaiaamuna loppui valvominen, sitten oli pari vapaata, lapsi sairastui just sopivasti vapaapäiville ja eilinen oltiin vielä kotona vaikka olis ollut töitä. Ihan kiva jo lähtä kohta duuniin :)

Huomenta.
images

Jokohan sitä vois luopua tänä aamuna pyöräillessä toppahousuista?
Huomenna Raksamessuille :)

Huomenta!

Tänään hammaslääkäri aamusta,ja iltavuoroa harjottelus.
Lapset pitäis ennen noita saada sängystä ylös ja päiväkotikuntoon, kävellen sinne..huoh.
On kyl semmoinen olo, että vois jo skipata tän päivän ja siirtyä vapaille jo..

Huomenta vaan!

Viikonloppu anopilla, huomenne lähtö. Miehellä näes huomenna synttärit. Mua ei ihan kauheesti kiinnostais lähtee, oma koti on aina paras. Eikä tänä mahan raahaaminen kiinnosta, vaikka voihan siellä ottaa ylimääräiset päikkärit aina kun haluaa.
Mun piti auto pestä tänään mutta mahdanko jaksaa nähdä vaivaa... Luulen et tänään ei oikeen mikään huvita :ashamed:

Huomenta! Olo on ihan zombiemainen, kun väsyttää! |O

Mutta PERRRRJANTAIII! Tänään tapahtuu paluu rakkaan harrastuksen äärelle.

Huomenta!
Miehen herätyskello ei herättänyt, joten oli varsin vauhdikas aamu :kieh: olen muutenkin ollut muutaman päivän ajan todella kärttyinen ja sit nouset sängystä hiukset sekaisin, naama turvonneena- vedät vaatteet äkkiä päälle ja lähdet ulos liukastelemaan koiran kanssa(kun edes koira ei pysynyt pystyssä).

No josko aamukahvi piristää ja tuo paremman mielen. Taidan tempasta perjantain kunniaksi aamukahvin kanssa korvapuustin :p

Mut onneksi on perjantai- vielä kun aurinko paistais...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25885150:
Huomenta!
Miehen herätyskello ei herättänyt, joten oli varsin vauhdikas aamu :kieh: olen muutenkin ollut muutaman päivän ajan todella kärttyinen ja sit nouset sängystä hiukset sekaisin, naama turvonneena- vedät vaatteet äkkiä päälle ja lähdet ulos liukastelemaan koiran kanssa(kun edes koira ei pysynyt pystyssä).

No josko aamukahvi piristää ja tuo paremman mielen. Taidan tempasta perjantain kunniaksi aamukahvin kanssa korvapuustin :p

Mut onneksi on perjantai- vielä kun aurinko paistais...
Lahdessa sataa lunta :)

Huomenta!

Mä olen ihan että :O Nyt on perjantai?? Mihin tää viikko on kadonnut?

Mutta joo, perus perjantai, ensin ulos, sitten lounas, sit kirjastoon hakemaan muksulle lisää luettavaa.

Yhteistyössä