HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Joko on parempi olo?

Mä en herää, en sitte millään tänä aamulla. 45 minuuttia jo istuskellu ja juonu kahvia ja edelleen vetää silmät kiinni :/ On kyllä tullu nukuttua tosi levottomasti muutamana yönä ja eilenkin olin koulutuksesta kotona vasta himpan ennen kymmentä. Tänään mä meen sitte aikasin nukkumaan, kunhan tän työpäivän saa hoidettua tästä alta :)

Huomenta..
Jäykkäselkäisenä töihin mentävä,eivät saa sijaista saunalle - ja nyt on pomo jotenkin tööt tööt,kun sanoo,että on käytettävä työterveyshoitoa..juu on vissiin niin,ootanko kolme viikkoa että saan ajan tälle selälle sille hoitajalle??EN!
Viikko sitten kävin piikillä,joka autto tasan pari tuntia...ja vei tunnon oikeasta jalasta..

Huomenta!

Mulla työkkäriin suunta kunhan mies kotiutuu puolilta päivin. Kiva mennä sinne, kun tuotan niille pettymyksen taas, oli puhe, että kouluttautuisin pykälää korkeammalle tässä työttömänä ollessa, mutta mitään sopivaa ei ala mulle kuin vasta syksyllä. En nyt ihan niin pitkälle ajatellut odottaa.

Taidan palkita itseni salilla sen jälkeen.

Huomenta!

Meijän mittari ei näytä kuin -11, tässä aamukahveja kohta laittelen ja aamupalaa itelle. Lapset tuossa jo mussuttaa omiaan, katellaan mitä sit keksitään. Mies on aamuvuorossa, mie meen iltaan, niin saa lapset lomailla..

Yhteistyössä