HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on ihanaa lauantaita kaikille !!! :wave:

Ulkonakin pakkanen hellittänyt. Ja tänään Tallinnaan piipahtamaan päiväksi :) .

Kivalla porukalla :) :) . Syömään ja päivää viettämään.

Mutta ensin nautitaan rauhallisesta aamusta... ei kiirusta minnekään.

Huomenta,

itse syön kyllä vasta iltapalaa, maistuis varmaan sullekin:
yopala.jpg

Huomenta!

Ja plaah, miks piti herätä jo tähän aikaan? Miulla loppui unet kesken, mikä on todella havinaista. Veskihätään heräsin, huomasin että lapset on vallanneet taas meijän sängyn (olin litistettynä kahden tuhiskon väliin, hirveä hiki kun oli viel peittokin korvilla) niin päätin nousta ja mennä jatkamaan unia esikoisen sänkyyn..vaan jaskat se uni enää tullu.

Ja mie kun aattelin että nukun ainakin puol ysiin asti..sekin olis luksusta.

Mutta, hyvää huomenta ja lauantaita kaikille joka tapauksessa!

Huomenta!

Meillä taas nuorempi aamuvirkku heräs tossa 6 jälissä, mut ei mua oikeestaan haitannu, olin nukkunu ihan hyvin ja olin ihan valmis nousemaan jo :) Pakkanenkin on jo lauhtunut, veikkaan, että alle -10 on enää pakkasta, en viitti makuuhuoneesta mennä kattomaan kun mies ja vanhempi poika vielä nukkuvat.

Tänää tarvis 4 kakkupohjaa tehdä, sit illemmalla täyttää ne ja tehdä vielä kinuskitkin päälle valmiiksi huomista varten :) Nii ja broiskut paistella kiusausta varten. Eilen sain ruusut tehtyä koristeiksi :)

Huomenta!

Lapset on poissa, ja ajattelin nukkua tänä aamuna pitkään. Vaan kuinka ollakaan, heräsin tuossa jo puol kuuden aikaan eikä uni enää tullut. Tänään ei ole suunnitelmissa mitään erikoista. Taidan juhlistaa synttäripäivääni siivoamalla koko huushollin. Ja ihanaa, kun kovat pakkaset on jo hellittäneet. Jostain syystä vaan pakkasen laskiessa tuntuu, että talo muuttuu entistä kylmemmäksi. Hrrr.

[QUOTE="vieras";25642622]Huomenta!

Lapset on poissa, ja ajattelin nukkua tänä aamuna pitkään. Vaan kuinka ollakaan, heräsin tuossa jo puol kuuden aikaan eikä uni enää tullut. Tänään ei ole suunnitelmissa mitään erikoista. Taidan juhlistaa synttäripäivääni siivoamalla koko huushollin. Ja ihanaa, kun kovat pakkaset on jo hellittäneet. Jostain syystä vaan pakkasen laskiessa tuntuu, että talo muuttuu entistä kylmemmäksi. Hrrr.[/QUOTE]

Onnea :flower:
Paljonko tuli mittariin?

Huomenta!

Öklö olo, mulla on nykyään aina menkkojen aikaan : /
Mut ulkomittarissa ei oo ku -4° eli mäpä hilppasen juoksulenkin, kunhan tästä heräilen - eiköhän siitä taas olo kohene =)

Vieras: Onnea synttärinä! :flower:

Huomenta kaikille!
Mä heräsin jo ennen seiskaa ja ajattelin rauhassa kölliä sängyssä etten herätä lapsia,mutta ne päättikin herätä jo seiskalta joka on viikonloppusin meillä erittäin harvinaista :O. Kouluun meno aamuina ne pitää kyllä käydä kiskomassa pystyyn seiskalta :D

Huomenta!

[QUOTE="vieras";25642635]Kiitos :)

34 tuli vuosia täyteen.[/QUOTE]

Mä täytän huomenna 35 :O. ihan käsittämätöntä, kuinka mä voin olla jo näin vanha?

Toisaalta just nyt tuntuukin vanhalta, joka paikka on jumis ja särkee. Pitäis vissiin venytellä tai jotain.

Tänään pitäis siivota ja leipoa kakku, sisko tulee kuitenkin huomenna käymään ja lapset odottaa saavansa kakkua.

[QUOTE="vieras";25642635]Kiitos :)

34 tuli vuosia täyteen.[/QUOTE]

Onnittelut! :)

Mulla on ihan 100% laiskottelupäivä, pari viime päivää oon mennyt niin kiireellä ja hopussa, että alotan päiväni kattomalla telkkaria ja syömällä ranskalaisia ja kalapuikkoja. :D Kai sitä joskus saa..? :saint:

Ihanaa päivää kaikille!

Huomenta!
Ollut jo hyvän aikaa hereillä.
Heräsin aamulla siihen, että niska on ihan jumi jumissa ja päätäkin särkee. Buranaa naamaan jotta tästä taas selviää liikkeelle.

Ulkoilua luvassa tänään, eräässä ulkotapahtumassa.

Onneksi tuo pakkanen päätti helittää nyt.

Yhteistyössä