HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

ihnan pakkanen -12
tänään hirrrrrrmusesti ohjelmaa yhdessä kasassa aamusta asti, puheterapiaa, päiväkotitutustumista ja hammashoitajaa jonossa....=) ja sitten olen huonoäiti ja vien lapset pitsalle!!! =)

huomenta.
Työkkäriin pitäis mennä ja olo ku jyrän jäljiltä..tuli eilen semmottinen kipukohtaus käsiin et oksat pois ..nyt on sitten kädet kun puupökkelöt ja habat valmiiks kovana ettei paljon tarvihe käsiä koukistella :/

Huomenta!
Meidän puistokaverit tuli reissusta eilen ja pääsevät tenavat keskenään riehumaan puiston ja me äidit juodaan termarikahvit. Sit lounaalle kotiin, jos saan sen nyt tehtyä, en vain keksi mitä tekisin.
Iltapäivällä lähtee samainen puistoporukka sit lähikauppaan aiheuttamaan pehennusta ja kaaosta :D
Tytön toppahaalarit pitäis tehdä loppuun, olis käyttöä, mutta en vielä ton jumin takia uskalla pitkiä pätkiä istuskella...

Huomenta vaan. Mies lähti töihin joten on aika avata kaksplussa. Mukelo kattoo muumia, on tullu meillä aamusin tavaksi. Ja tänään kyllä taaperran porukoille, ei oo pakkasta nimeksikään ja kotona ei oo kriittisiä rästihommia.

Oon ihan kade moekoelle puistojengistä :/ mä en mun ainokaista kaveriani oo nähny sitten elokuun(ollaan molemmat raskaana ja hänellä "hieman" hankalampi raskaus ku mulla).

Huomenta!

Töihin pitäis... Tiedossa tosin kiva päivä. Pomon valmentaja tulee, ja mun tarvii vaan vaihtaa hevosia "lennossa", lopun aikaa katson kun pomo hyppää. Saatan itsekin oppia taas jotain uutta :)

Illemmalla ompelen lapsille prinsessa- ja keijupukuja naamiaisiin ja hoidan oman tallin. Aika tavallista siis tiedossa.

Mutta nyt vielä vähän kahvia.

Huomenta vaan. Mies lähti töihin joten on aika avata kaksplussa. Mukelo kattoo muumia, on tullu meillä aamusin tavaksi. Ja tänään kyllä taaperran porukoille, ei oo pakkasta nimeksikään ja kotona ei oo kriittisiä rästihommia.

Oon ihan kade moekoelle puistojengistä :/ mä en mun ainokaista kaveriani oo nähny sitten elokuun(ollaan molemmat raskaana ja hänellä "hieman" hankalampi raskaus ku mulla).
Tää puistojengi sisältää mut ja muksun ja mun ystävän, ainoan täällä ja hänen kaksi lastaan, joista nuorempi ihan vauva. =) Että ei olla mikään rajuin jengi. Mutta ymmärrän haikeuden, mulla ei ollut aikaisemmin tätä yhtäkään! Ja voi vihne miten oli elämä ihan toisenlaista. Ja oli nyt joulusta alkaen kun nää yhdet reissas. Ja me valuttiin keskenämme vaan aikaa tappamassa :D

Mä tiedän niin tunteen. Mä olin tosi aktiivinen muksun ekan vuoden ja etsimällä etsin kavereita siitä lähistöltä, puistoja kierreltiin ja muuta, eikä napannut, sit muutettiin ja Vantaalla en tavallaan edes yrittänyt, enkä kyllä tavannutkaan ketään jonka kanssa olis kolahtanut. Sit muutettiin tänne, ja heti tokalla puistokerralla löysin omani =)
Ihanaa, kun on joku joka nauraa samoille asioille.

Mäkin kuvittelin silloin odotusaikana, että meillä joku 2-3 muutakin äitiä pienineen kahvillla ja muksut ryömii lattialla yhdessä yms... Kukaan ei edes moikannut ekana mua ekaan kolmeen kuukauteen puistoissa tai perhekahviloissa...

Sekava kirjoitus, sorry!

Yhteistyössä