Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää puistojengi sisältää mut ja muksun ja mun ystävän, ainoan täällä ja hänen kaksi lastaan, joista nuorempi ihan vauva. =) Että ei olla mikään rajuin jengi. Mutta ymmärrän haikeuden, mulla ei ollut aikaisemmin tätä yhtäkään! Ja voi vihne miten oli elämä ihan toisenlaista. Ja oli nyt joulusta alkaen kun nää yhdet reissas. Ja me valuttiin keskenämme vaan aikaa tappamassaHuomenta vaan. Mies lähti töihin joten on aika avata kaksplussa. Mukelo kattoo muumia, on tullu meillä aamusin tavaksi. Ja tänään kyllä taaperran porukoille, ei oo pakkasta nimeksikään ja kotona ei oo kriittisiä rästihommia.
Oon ihan kade moekoelle puistojengistä :/ mä en mun ainokaista kaveriani oo nähny sitten elokuun(ollaan molemmat raskaana ja hänellä "hieman" hankalampi raskaus ku mulla).
Se kyl oli mun raskauden aikanen kuvitelma et pyörisin mammaporukoissa ja nähtäis usein+ saisin kaverini tästä läheltä. Mut se ainokainenkin on yli 10 km päässä.