HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Odottelinkin sua jo:D Ja ihan sillä sekunnilla pomppasi sun aloitus esiin:)
Mä olen vielä töissä. Pääsen kotiin viim. kahdeksalta. Toivottavasti joku aamuvuorolainen tulisi pelastamaan mut vähän ennemmin:) Onneksi koulu on tältä vuodelta ohi ja alkaa vasta 9.1

Huomenta!! Täällä taas vauvan herättyä itekin piristyneenä syötön jälkeen. Mielessä pyörii mitä kaikkea pitää tällä viikolla vielä tehdä ennen aattoa.
Pimeää, vetistä jne on täälläkin :(. Lumettomuus harmittaa mutta pimeys luo vain tunnelmaa mielestäni.
Hyvää työpäivää kaikille töihin menijöille!!

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25256656:
Huomenta! Töihin päin tarvis taas lähteä, viikon päästä se joulukin olis sitte jo ohitte... Kauheen harmaata ja sateista koko ajan, ei mitenkään mieltä ylentävää...
HArmaata ja pimeää on. Ei muuten haittaa tämä lumettomuus, mutta joulun tuntu on kadoksissa kyllä kokonaan. :(

Itsekin kohta vedän ison aamiaisen nassuun omnomonom
Ehkä vielä kupposen kera
gagaohyou.jpg

Huomenta!

Kohta aamukahvit naamaan ja lapsia herättää.Liekköhän ulkona miten märkää, toivon ettei vettä satais, meil on kävelyreissu eessä.
Vähän meinaa paniikkia pukata kun yks joululahjaksi tarkoitettu neuletyö on vielä ihan vaiheessa..toisaalta aattelin että jos ei valmistu ajoissa niin annan sen sit ko.henkilölle helmikuussa synttäreillään. Kyl se siihen mennessä ainakin valmistuu :D

Huomenta vaan..

Neljän päivän rutistus ja pe onkin vuosilomapäivä..

Ei vaan kauheesti jouluviikolta tunnu,kun ei oo silleen kunnon talvea näkynyt..ja muutenkin jotain puuttuu...27.pv takas töihin.

Viiden tunnin katkonaisilla unilla alkaa viikko,tuttu seuralainen kipu on jälleen ilnonani.Lääkärissä sanotaan vaan "odotetaan jatkotutkimusaikaa" (kun mie en jaksais tätä kipua!!)...

Huomenta!

Meillä sitä lunta on, olen happy =)
Koitan saada puhallettua sitä sinne eteläiseen Suomeenkin!

Mä taidan tänään tehdä loput lahjaostokset, niin onpahan sit ne asia hoidettu. Sit vois pikkuhiljaa keskittyä tuohon ruokapuoleen ja siistintään... Eilen meni ihan sisusteluksi koko päivä :xmas:

Yhteistyössä