HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä pääsen tänään kotiin sairaalasta.
Huomenna tulee yksi veljistä perheineen kylään.
Lauantaina kiertävät trullit ja illalla palavat kokot. (Sitä en tosin vielä tiedä, olenko kokkokunnossa)
Sunnuntaina laulavat ja esiintyvät lapset kirkossa. Seurakuntatalolla kylälounas.
Maanantaina tulee toinen veli perheineen ja yksi nuoruudenystävistä , hänkin perheineen.

Harmaata, mutta mukavaa huomenta Keski-Suomesta :)
Poika täyttää tänään 27 vuotta ja sinä päivänä oli pääsiäislauantai. Sen koommin ei pääsiäinen ole ollut näin myöhään.
Paranemisia muuten Mummeliisalle :)

[QUOTE="vieras";23623281]Harmaata, mutta mukavaa huomenta Keski-Suomesta :)
Poika täyttää tänään 27 vuotta ja sinä päivänä oli pääsiäislauantai. Sen koommin ei pääsiäinen ole ollut näin myöhään.
Paranemisia muuten Mummeliisalle :)[/QUOTE]Keski-Suomesta minäkin kirjoittelen, aurinkoa pitäisi olla luvassa tälle päivälle:)

[QUOTE="vieras";23623281]Harmaata, mutta mukavaa huomenta Keski-Suomesta :)
Paranemisia muuten Mummeliisalle :)[/QUOTE]

Kiitos.
Sinulla samanikäinen poika kuin minulla esikoistytär. Se oli hyvä vuosi...
Onnittelut pojallesi.

Huomenta,

jepsis, nopeeta on menny tää työviikko :)

Meillä on pääsiäisenä parit synttärivierailut ja rennon letkeetä menoa muutenkin. Ja lenkkijalka mulla on levoton, ku ei oo ehtiny nyt urheileenkaan koko viikolla! Toivottavasti arska helli :cool:

Jipii, meillä alkoi jo tänään tytön kanssa vapaat. :) Tänään tiedossa vaan perus ulkoilua ja päivällä tulee lapsen kummi kahville.
Huomenna sitten kaveripariskunta tulee meille iltaa istumaan, ehkä grillaillaankin jos sää sallii...

Huomenta!
Minun sairasloma vaihtui sairastupaa emännöimiseksi. Meille iski viimein vesirokko. Sitä onkin ollut tytön tarhassa tosi paljon liikkeellä ja meidän tyttö taisi olla viimeisten joukossa, joka siihen nyt sitten viimein sairastui.
Pääsiäinen menee siis vaahtoa sivellessä ja sitten varmaan ensi viikolla jatkuu tautituvalla esikoispojan kanssa, sillä ei ole vielä rokkoa ollut, niin on odotettavissa lisää vesikelloja. :vampire:

Huomenia,vaikka aamu onkin kohta jo ohitse :)

Tänää olis tiedossa leipomista ja ulkoilua sekä pientä siivoilua..
Sekä päätin lopettaa huonoiman tapani eli tupakoinnin...
Eipä ole aikoihin ollut mitään järkeä koko hommassa,kun yhden tai kaksi päivässä polttanut jo pitkään,jos sitäkään...:ashamed:
En ajatellut ottaa kauheeta ressii,mut yritän nyt pysyy päätöksessäni.

Yhteistyössä