Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aamuntorkku (et muutes taida olla nikkisi kaltainen?) pelästytti mut. Ei oo onneksi ku pari astetta miinusta. Täällä taas hereillä. Yö meni pyöriessä.

aamuntorkku (et muutes taida olla nikkisi kaltainen?) pelästytti mut. Ei oo onneksi ku pari astetta miinusta. Täällä taas hereillä. Yö meni pyöriessä.
Sorry :D Täällä pohojosessa nää erimahtavat lukemat...
Ja joo, ei kuvaa mun nikki oikeen mua - se oli totta hetken (esikoisen vauva-aikoina), jolloin aloin piipahtelemaan täällä =)

:wave:...Täällä on oltu hereillä jo puoltoistatuntia. Mutta niinhän meillä aina. Mulle riittää aamuun onneksi appelsiinimehu. Leivoin jo juustosämpylöitäkin. Nam =)

Huomenta ! Tänään te ehditte ystäväiset ennen minua :D , juuri nousin ja kahvi tippuu :p . Oltiin yöllä vähän jammamassa :D Pitkästä aikaa sai tanssia koko illan.

Mies ja yövieraat vielä koisii .
Täällä - 3 mittarissa .

Huomenta ! Tänään te ehditte ystäväiset ennen minua :D , juuri nousin ja kahvi tippuu :p . Oltiin yöllä vähän jammamassa :D Pitkästä aikaa sai tanssia koko illan.

Mies ja yövieraat vielä koisii .
Täällä - 3 mittarissa .

kattosin että kun olit kommentoinut tänne, siis tuolla mitäs nyt "etusivulla" että ny pääsen lällättelemään että ootpas myöhään herännyt, mutta olipa sulla siihen sitten syykin :D oikein mukava että pääsit vähän viihteelle.

No olihan se jo korkea aika sitten :D itse olen muistaakseni samoihin aikoihin viimeksi käynyt juomistarkoituksessa baarissa. hmm... en kyllä itseasiassa mene vannomaan, noh ei kai sillä väliä jos en muista milloin viimeksi :D
Eipä sillä väliä, niin harvoin käy ettei muista milloin viimeks :) .
Nytkään montaa juonut ja kahvia loppu illan . Ei mene koko sunnuntai maatessa :D

Eipä sillä väliä, niin harvoin käy ettei muista milloin viimeks :) .
Nytkään montaa juonut ja kahvia loppu illan . Ei mene koko sunnuntai maatessa :D

fiksua toimintaa :D vaikka olisihan senkin ymmärtänyt että vetää vähän enemmän alkoholia illan mittaan kun kerran niin harvoin sitä tekee :D tosin työssäkäyvänä varmaan arvostaa sitä ettei mene viikonloppu sängyssä voivotellessa vaan siksi että yhtenä iltana vetää kannat kattoon :D

fiksua toimintaa :D vaikka olisihan senkin ymmärtänyt että vetää vähän enemmän alkoholia illan mittaan kun kerran niin harvoin sitä tekee :D tosin työssäkäyvänä varmaan arvostaa sitä ettei mene viikonloppu sängyssä voivotellessa vaan siksi että yhtenä iltana vetää kannat kattoon :D

Näinpä . Muutenkin viikonloput menee niin nopeasti . :)

Se muuttuu paremmaksi vasta sitten, kun ulkona ei ole valkosta paskaa ja siellä tarkenee pihakeinussa katsella auringonnousua shortsit jalassa.

meanwhile-in-Finland.jpg

Yhteistyössä