K
Kepsis
Vieras
Kahveeta ja musiikkia aamuun.
YouTube - The Almighty Devils Toy
Kiitos heavyfreakille hyvästä linkistä
YouTube - The Almighty Devils Toy
Kiitos heavyfreakille hyvästä linkistä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenta! Joo kahvia tarvii.
Ja pakkasta 20 astetta :O
Sorryaamuntorkku (et muutes taida olla nikkisi kaltainen?) pelästytti mut. Ei oo onneksi ku pari astetta miinusta. Täällä taas hereillä. Yö meni pyöriessä.
:wave:...Täällä on oltu hereillä jo puoltoistatuntia. Mutta niinhän meillä aina. Mulle riittää aamuun onneksi appelsiinimehu. Leivoin jo juustosämpylöitäkin. Nam =)
aamuntorkku (et muutes taida olla nikkisi kaltainen?) pelästytti mut. Ei oo onneksi ku pari astetta miinusta. Täällä taas hereillä. Yö meni pyöriessä.
toivottavasti saat lepoa päivällä tai ensi yö menisi edes paremmin sitten.
En mä mitään lepoa tartte.Olen ihan ok. Lääkkeetön päivä vaan meinaa vähän rauhattomampaa yötä.
Huomenta ! Tänään te ehditte ystäväiset ennen minua, juuri nousin ja kahvi tippuu
. Oltiin yöllä vähän jammamassa
Pitkästä aikaa sai tanssia koko illan.
Mies ja yövieraat vielä koisii .
Täällä - 3 mittarissa .
kattosin että kun olit kommentoinut tänne, siis tuolla mitäs nyt "etusivulla" että ny pääsen lällättelemään että ootpas myöhään herännyt, mutta olipa sulla siihen sitten syykinoikein mukava että pääsit vähän viihteelle.
Juuuu. Oli kiva ilta.![]()
Vimeks olin elokuussa kuppiloimassa .
Eipä sillä väliä, niin harvoin käy ettei muista milloin viimeksNo olihan se jo korkea aika sittenitse olen muistaakseni samoihin aikoihin viimeksi käynyt juomistarkoituksessa baarissa. hmm... en kyllä itseasiassa mene vannomaan, noh ei kai sillä väliä jos en muista milloin viimeksi
![]()
Eipä sillä väliä, niin harvoin käy ettei muista milloin viimeks.
Nytkään montaa juonut ja kahvia loppu illan . Ei mene koko sunnuntai maatessa![]()
fiksua toimintaavaikka olisihan senkin ymmärtänyt että vetää vähän enemmän alkoholia illan mittaan kun kerran niin harvoin sitä tekee
tosin työssäkäyvänä varmaan arvostaa sitä ettei mene viikonloppu sängyssä voivotellessa vaan siksi että yhtenä iltana vetää kannat kattoon
![]()
Kahvia naamaan vaan niin muuttuu aamukin paremmaksi.
Se muuttuu paremmaksi vasta sitten, kun ulkona ei ole valkosta paskaa ja siellä tarkenee pihakeinussa katsella auringonnousua shortsit jalassa.
Se muuttuu paremmaksi vasta sitten, kun ulkona ei ole valkosta paskaa ja siellä tarkenee pihakeinussa katsella auringonnousua shortsit jalassa.