Kylläpä on komea kesä aamu, vettä on näemmä tullut rajusti, ja mahtavan kylmä ilma!!
Ondrej 14.07.2010 #1 Kylläpä on komea kesä aamu, vettä on näemmä tullut rajusti, ja mahtavan kylmä ilma!!
plääh 14.07.2010 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Ondrej: Toisille yö,toisille huomen Työmaalle täytyisi lähtä... Click to expand... tähän aikaan ainakin on viileämpää kuin päivästä tehdä hommia
Alkuperäinen kirjoittaja Ondrej: Toisille yö,toisille huomen Työmaalle täytyisi lähtä... Click to expand... tähän aikaan ainakin on viileämpää kuin päivästä tehdä hommia
marabou 14.07.2010 #7 Pitkät , hyvät yöunet takana. Just mutustin banaanin, kohta aamulenkki heittämään . auringonottoa vain tänään tiedossa B) .
Pitkät , hyvät yöunet takana. Just mutustin banaanin, kohta aamulenkki heittämään . auringonottoa vain tänään tiedossa B) .
mamma 14.07.2010 #9 Huomenta! Ajattelin lähteä haistelemaan sateen jälkeistä tuoksua aamulenkille ennen kuin muu perhe herää.
Huomenta! Ajattelin lähteä haistelemaan sateen jälkeistä tuoksua aamulenkille ennen kuin muu perhe herää.
Neith 14.07.2010 #10 huomenta täällä on ihan kamalan kuuma, yön olen nukkunut ilman vaatteita ja ikkuna auki ja silti olen aivan hikisen nihkeä, sadetta ei ainakaan täällä vielä ole vaikak se olis nyt ihan loisto homma :snotty:
huomenta täällä on ihan kamalan kuuma, yön olen nukkunut ilman vaatteita ja ikkuna auki ja silti olen aivan hikisen nihkeä, sadetta ei ainakaan täällä vielä ole vaikak se olis nyt ihan loisto homma :snotty:
hiirimatto 14.07.2010 #11 Huomenta! Ei ole viileydestä tietoakaan, ennen kuutta oli jo +23 Onneksi sain kuitenkin yön nukuttua hyvin.
Huomenta! Ei ole viileydestä tietoakaan, ennen kuutta oli jo +23 Onneksi sain kuitenkin yön nukuttua hyvin.
MUKSU1 14.07.2010 #13 Huomenta! Mittarissa +25 astetta,en tie meinaako se heittää tänään jotakin vettä.. Helteistä päivää kuitenkin kaikille!! :wave:
Huomenta! Mittarissa +25 astetta,en tie meinaako se heittää tänään jotakin vettä.. Helteistä päivää kuitenkin kaikille!! :wave:
Madicken04 14.07.2010 #15 Huomenta! Työvuoro lopuillaan ja kohta suunnataan koiran kanssa kotia nukkumaan... Iltapäivästä sitten rakenneultra.
Huomenta! Työvuoro lopuillaan ja kohta suunnataan koiran kanssa kotia nukkumaan... Iltapäivästä sitten rakenneultra.
Lilii lisänimetön 14.07.2010 #16 Herätys tuli noin kolme tuntia etuajassa pari tuntia sitten... :$ Mutta huamenta vaan. *haukotus*
aamuntorkku 14.07.2010 #17 Huomenta! Hyvin nukuttu yö takana. Tänään pakkaan kimpsut ja kampsut ja ajelen lasten kanssa keski-Suomeen. Meille ei nää Oulun +29 (eilen) asteet riitäkään B)
Huomenta! Hyvin nukuttu yö takana. Tänään pakkaan kimpsut ja kampsut ja ajelen lasten kanssa keski-Suomeen. Meille ei nää Oulun +29 (eilen) asteet riitäkään B)