HUOMENTA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Minä täällä taas toivottelen kaikille ihanaa sunnuntai aamua ! :) Vähän repaleinen yö takana, tais taas täysikuu pitää mua vireessä . Heräilin varmaan sen kymmenen kertaa. Mutta nyt ihan kiva ja pirteä olo kuitenkin.
Näin vaan viimoseks kamalaa unta.. meille oli jostain putkahtanut tuollasia lemmikki liskoja, eikä meil ollu tietoa mistä ne meille oli tulleet . Täällä ne vilistivät lattioilla :) pari pienempää ja yksi iso ... On mullakin unet. Meidän tyttö löysi ne ensimmäisenä, niin tuli mieleen, ettei ois tytsi kipeeksi tulossa tms. Noita enne unia kun näyttelee usein . :/

Mutta nyt sumppi tippui valmiiks ,, nam :p

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
:wave: Tytöllä yökaveri kylässä ja heräsivät jo 6.30 :D Suunnittelen kirpparikierrosta mutta saa nyt nähdä miten sitä innostuu. Vois olla kiva lähteä ihan vaikka vaan pulkkamäkeenkin...

ON niin kiva kun on taas uutta lunta tullut lisää :)
Kyllä on mahtava talvi !! :xmas:

Hyväää huomenta täälät kanssa!
Töissä jo olen ja aamukahvia juon. Pääsen kahelta töistä ja pitäis napata koiran auton kyytiin ja lähteä maakunta-ajelulle ensin isän ja sitten äidin luo ihan muuten vaan :)

Huomenta!
Meillä nukuttiin tänään pitkään, poikaki heräs vasta 7.30 eli nukuttu on =)
Tyttö lähtee tänään isoäitinsä kanssa humputtelemaan: teatteriin ja yökylään. Odottaa ihan innoissaan :heart:

Huomenta. Nukahdin klo 2-3, pitikin valvoa ja katsoa leffoja.
b020.gif

Huomenta :)
Tarvin kyllä lisää kahvia että herään :D
LApset istuu sohvalla ku kanat orrella ja syö porkkanaa ja kattoo aamulastenohjelmia, ukko vielä nukkuu, lupas maata koko päivän :D On flunssassa eikä oo malttanu levätä, lupas tänään levätä,josko olo sit parantuis.

Huomenta. =) Parempi aamu tänään, eilen menikin koko päivä sitten migreenissä. Tänään lähdetään kummilapsia/kummitätiä katsomaan, ja samalla heidän suuria nähtävyyksiään: kanoja ja vuohia. :D Jos hyvin käy, niin joku korjaa mun rikkinäiset rattaatkin VIIMEIN. Ja hyvää ruokaa... :whistle: Illalla tanssitunti. :)

Huomenta!
Mietin tässä, että lähdenkö kahden pienen lapsen (ja vaunujen) kanssa kirppareille tukkeeksi vai keksittäiskö jotain muuta puuhaa?

Mies tuli joskus aamun puolella kotiin ja juuri hätistin sen sohvalta sänkyyn, että lapset pääsee olkkariin kattomaan lastenohjelmia.

*muoks* Ihanaa, pakkastakaan ei enää ole kuin 5.2 astetta.

Yhteistyössä