Huomenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Tyttö 2-v oli jossain vaiheessa hiippailut meidän sänkyyn, oli isänsä vieressä reunapuolella ja tipahti vierestä lattialle jotain viiden jälkeen. Itku ja parku tietysti. Sellainen aamuherätys täällä. Taivas on pilvessä, mutta jospa tuosta selkenisi. Voisi käydä katsomassa, olisiko tuolla metsässä jo kypsiä mustikoita.

Huomenta vaan kaikille. Aurinko paistaa täälläkin.
Mies lähtenyt töihin tunti sitten.
Poika 6-vuotias tuli yöllä meidän väliin nukkumaan, valitteli jalkojaan(kasvukipuja), oli jo tyyny ja peitto mukana. Nyt nukkuu sikeästi ja todella leveästi....

Taidanpa lähtee suihkuun ja laittaa pesukoneen päälle, saa pyykit ulos kuivumaan...

Mukavaa päivän jatkoa kaikille....

Töissä jo. Mutta mulla ei ole yhtään mitään tekemistä. Kai mä sitten vaan istun tässä, kunnes päivän postissa ehkä vois tulla jotain keissejä. Heinäkuu ja immeiset lomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Töissä jo. Mutta mulla ei ole yhtään mitään tekemistä. Kai mä sitten vaan istun tässä, kunnes päivän postissa ehkä vois tulla jotain keissejä. Heinäkuu ja immeiset lomalla.

Minkä alan työtä sä muuten teet? jos saa kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja o:

Minkä alan työtä sä muuten teet? jos saa kysyä.

Vakuutusalan. Tosin ei se logistiikka-alan heinäkuukaan sen erilaisempi ollut, kun sellasta työtä viime kesänä tein.

Huomenta ihmiset!
Vois melkeen olla aina kesä on niin helppo herätä ja kesä aamut on ihania säästä riippumatta. Tosin on ehkä liiottelua herätä puolviis...

Mäkin töissä ja hiljaista on täälläkin :D

Ja huomenta kaikille :wave:

Huomenta!

Lapset katselee Touhulaa ja mä käytän ajan puolittain hyödyksi. Palstailen ja katselen työpaikkoja. :)
Yllättävän hankalaa muuten kirjoittaa kun on tottunut naputtamaan kymmensormijärjestelmällä ja nyt on yksi sormi pois pelistä.

Yhteistyössä