HUOMENTA ! :)

Muuten ihana ja aurinkoinen tiistai aamu, mut mikään ei oo niin kamalaa aamusta kuin orastava pääkipu . :(
Taitaa olla ukkosta liikenteessä . Aivan siltä tuntuu pääkopassa. Josko kahvi auttas :)

Kivaa päivää kaikille !!! Tää lähte kohta työmaalle :) :wave:

Huomenta.
Täällä on herätty taas uuteen päivään ja nyt mietin menenkö töihin tänään vai jäänkö suosiolla kotiin sairastamaan... Eilen jo tuntui että olen tulossa kipeäksi ja töissä siitä iltpäivällä jo pomolle sanoin, illalla sitten kotona olo vielä paheni ja ajattelin ett katsotaan aamulla uudestaan. Nyt sitten mietin että kehtaanko olla pois flunssan takia kun vasta olin viikon lomalla kun kuumettakaan ei vielä ole.Tosin tiedän etten ihan täysillä pysty olemaan jos töihin menen...

vieras
huomenta.

heräsin siihen et vanhempi muksu yskii ja räkii ja toinenkin muksuista yskii :(

kaiken lisäksi väsyttää ja allergiaoireet tekee mut hulluksi,siis siitepöly allergia.

HelloShitty
huomenta! :wave:
miks ei pysty nukkuu vaikka sais? |O :headwall:

muutaman tunnin päästä neuvolaan, vika lääkäri käynti samalla. ootan kovasti koska baby on nyt ollu muutama päivä tooooosi hiljainen. :| toivon että kaikki on hyvin. :heart:

Huomenta!

Eilen suutuin miehelleni, ja olen suuttunut edelleen :/

Poika valitti aamulla päänsärkyä ja vatsakipua, lämpöä 37,1

Kuopus aloitti päivänsä huudolla

Likka vinkuu kuin vanha sarana.

Eli hienosti menee, mutta prkl menköön! |O

IhanaValo
Huomenta!
Täällä herättiin puolisen tuntia sitten, kuopus tuli kamalan huudon säestyksellä sängyn viereen ja huusi vaan siinä kunnes nousin ylös. Ihmettelin jo mikä hällä oikeen on, kävin vesimukin ja istuttiin sohvalle. Siinä sentään kiipes syliin ja sitten keksinkin mikä mättää; Tyttö huutonsa lomassa osoitteli yhen kaapin päälle..sen kaapin, minkä päälle meillä jemmataan tutit.. :whistle:
Eli tuttia oli vailla ja annoinkin sen nyt hetkeks kun tyttö on kipeenäkin, en viiti huudattaa sen takia.

Vähän jänskättää, iskeekö miehelle taas se mahatauti..yleensä se on just kun mies taas vapailta töihin menee:( Ja sit meneekin pari päivää suurinpiirtein veskissä istuen tai nukkuen.

Yhteistyössä