HUOMENTA !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kyllä on taas pirteä olo . Hyvät yöunet takana :)
Muu perhe vielä koisii niin mä kipasen kohta tuonne luontoon juoksulenkille :)
Tänään tulee mummit ja kummit, ukit ja tädit tytön viisi vuotis synttärikahville :heart: :xmas: Jotain ohjelmaa siis tiedossa.
Entäs muilla ??? :)
Kivaa maanantaita !!!

nukkumaan tästä ajattelin itse mennä tunnin päästä kun oon ollu yön töissä.. jospa vaikka iltapäivällä vähän siivoilis niin näyttää asunto taas asuttavalta :)
Hyvää maanantai päivän jatkoa sinne päin :)

Jep, nukkumaan suunnistan minäkin, jahka aamuvuorolaiset jaksaa tänne asti vääntäytyä:) Iltapäivällä saan sitten mummolassa pääsiäisen viettäneen perheen kotiin! Ikävä on jo ollutkin!

Neljä työyötä takana, enää kolme edessä!!!!

Huomenta!

Meillä noustiin jo ennen kuutta, nyt kahvit juotuna ja lapset piirrettyjä katsomassa :) Pian pitäis alottaa armoton siivoominen, johan sitä sitten taas tulee pitkät koulupäivät ja yövuorot tällä viikolla päälle :/

Huomenta! Mä en voi uskoa että poika vielä nukkuu ja saan juoda kahvin ihan rauhassa :). Tosi mukavaa pitkästä aikaa. Tänään vähän siivoilua ja hengailua, huomenna alkaa koulu niin vika vapaapäivä otetaan ihan rauhassa :).
:xmas:

huomenta! tässä koitan kattoo leffanpätkän kuvalaatua. tein eilen pätkän autokauden avajaisista ja renkaiden testauksesta :) mua pyydettiin kans olemaan kesän virallinen kuvaaja, että masuasukin luvalla pääsee reissaamaan ympäri suomea poikien kanssa :) jee!

huomenta :D
tänään pitäis raahautua hetkeks töihin, mennään tekemään vähän esivalmisteluita jo huomiselle et kaikki ei oo aamulla sit odottamassa työkaveria siellä..
illalla tulee äiti grillaamaan, ja ehkä anoppi ja appikin.
mulla on vielä huominenkin vapaata, keskiviikko vaan töitä tällä viikolla :D

Pitäisi venyä kävelylle...
Kukkia tarmokkaasta päivän avauksesta:
Aquilegia pyrenaica
http://www.topwalks.net/plants/blue/aquilegia_pyrenaica_more.htm
Maraboun aamulenkki kannustaa muitakin rasvanpolttoon!

huomenta. meillä oli tietsä mäsänä torstaista asti ja nyt tässä näpyttelen konetta jota mies on viime yönä korjannut ja säätänyt puoli 5 asti..jotta vaimoa ja lapsi saa viihdykettä.. just niin.
skedeilemään pitäis lähtee tänään jos ilma on kiva.muuten puistoon.. keittelen tässä aamupalaksi ruispuuroa..

Huomenta
Täällä aika tavalla valvottu yö takana ja seurailtu kuopusta. Käytiin eilen sen kanssa Peijaksessa, laryngiitti on ja todella kova kuume.
Heräs viideltä, hengitti todella tiheästi ja nopeasti, joi paljon vettä ja rauhoittui sitten vähän ajan kuluttua. Nyt vielä nukkuu.
Esikoinen tottakai heräs klo 7 niinku joka ikinen aamu. :D

Yhteistyössä