Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiirimatto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiirimatto

Aktiivinen jäsen
03.05.2005
13 905
2
38
Mitä teidän lauantai tuo tullessaan?

Täällä on aamupalat syöty ja lehdet luettu. Tunnin päästä lähdetään Leppävirralle lentis-turnaukseen, matkalla tapaan palstalaisen. Takaisin tullessa käymme jouluostoksilla Kuopiossa.

Täällä on näköjään muitaki aamuvirkkuja :)
Mä juon kahvia ja luen palstaa, tyttö syö aamupalaa tänään tosi reippaasti! On nääs karkkipäivä ja aamupalan jälkeen saa.. :D

Tänään pitäis viedä muutama paketti maailmalle ja sen jälkeen alan tekeen kouluhommia :headwall: pitäis valmistua nyt jouluna, mut pahalta näyttää kun oon jo täyspäiväsessä työssäki, eikä meinää aika ja energia riittää :ashamed:

Puolukkaruispuurot huiviin ja kouluun :)

Onneksi on lyhyt koulupäivä, pääsen jo 12 ja käyn sitten sairaalassa moikkaamassa siskonlikkaa. Jos löytäisin sille vaikka "labyrinttejä", kun kaikista edellisistä puuhakirjoista on jo labyrintit tehty :heart:

Huomenta! Tässä ihan yssikseen istuskelen kahvikupin kanssa ja kuuntelen radiota ja naapurin rakin räkytystä. :whistle:
Lapset on ystävän luona yökylässä ja kotiutuvat parin tunnin päästä.

e010.gif
Huomenta!

Tänään tulee mun veljen pojat hoitoon kun veli ja sen vaimo lähtevät jouluostoksille.
On siinä hulinaa kun on omat ja sitten 8-vuotias ja 4½-vuotias.
Ajattelin paistaa lettuja mansikkahillon ja kermavaahdon kera. :p
Eli kotosalla ollaan koko perhe. =)

Huomenta:)

Ensimmäistä kertaa 2 vuoteen sain nukkua klo 22 aina klo 08 :D Olo on kuin uudesti syntyneellä :D Nyt pitäisi mennä suihkuun ja syödä aamupalaa ja lähteä miehen kans jouluostoksille!

Meillä vasta herättiin--tai no,mies on ollut kuudesta asti töissä.
Kuhan tässä tyttöjen kans herätään,niin pitänee vähän siivousta yrittää.Yrittää siksi,että jos mie siivoon niin yleensä tytöt alkaa sillon sotkemaan :/

Huomenta, täällä on pyykkipäivä ja kone onkin jo pesulla :) Muuten tässä onkin aamu alkanut kaikenlaisen pienen touhun parissa. Pitäs vielä etsiä pipari ohje ja päättää mitä tänään syötäisiin ja kohdan saadaan pyykit kuivumaan niin pitäs juosta hiukkasen asioilla :)

Yhteistyössä