kyllä ja rankka yö on ollukki suomalainen syksy on saapunut, mä en muistanukkaan miten vihasia ihmiset osaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:Huomenta :wave:
Ootko sinäki yövuorossa?
keskellä kaupunkia ja tän työpaikkatalon ympärillä on neljä-viisa baaria ja arvaa vaan käykö juhlakansa tuossa oven eessä kusella ja oksentamassa.Alkuperäinen kirjoittaja yökkö:Huomenta, minä se ajan 80 piiiitkää kilometria ennenkuin saa käydä nukkumaan.
Missäs päin se nibbleri on kun oksennuksen, jään ja rännän kautta kotiin menee?
turha mulle ainakaa tulla selittää tietyn alojen ihmisten, että on rankkaa, kun pyörivät gallerioissa yms. muualla yövuoroissa. Tehostamistoimet jatkukoon.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
Ja ihan tällä samalla periaatteella kotiäidit voi lopettaa valittamisen, että on rankkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
Ihan totta, jotenkin ärsyttää, kun kotona oleminen on muka niin rankkaa. Menisivät töihin ja olisivat sitten kotona vielä. Samat hommat ne on kaikilla, meilläkään eivät lapset ole hoidossa, olemme saaneet työt järjesteltyä niin. Ja sitten vielä se subjektiivinen oikeus päivähoitoon, toivottavasti laki muuttuu, kuten suunnitellaan. Ei netissä voi oikeasti roikkua, jos tekee työnsä kunnolla!Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Ja ihan tällä samalla periaatteella kotiäidit voi lopettaa valittamisen, että on rankkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
Hyvää huomenta kaikille
:wave:
Nirinarinirinari. Pienistä sunkin elämän ärsytykset tulee. Kaikki tekee niinkun parhaaksi näkee. Ja kuka nyt oikeasti netissä roikkuu töissä? Rentoudu hyvä ihminen!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ihan totta, jotenkin ärsyttää, kun kotona oleminen on muka niin rankkaa. Menisivät töihin ja olisivat sitten kotona vielä. Samat hommat ne on kaikilla, meilläkään eivät lapset ole hoidossa, olemme saaneet työt järjesteltyä niin. Ja sitten vielä se subjektiivinen oikeus päivähoitoon, toivottavasti laki muuttuu, kuten suunnitellaan. Ei netissä voi oikeasti roikkua, jos tekee työnsä kunnolla!Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Ja ihan tällä samalla periaatteella kotiäidit voi lopettaa valittamisen, että on rankkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
Hyvää huomenta kaikille
:wave:
heippa! mites teidän ilta meni?? mä en enää 6päiväsen työviikon jälkeen jaksanu vähän flunssaisena lähteäAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Huomenta =)
Pirteänä ja iloisena, eikä tietoakaan krapulasta, vaikka eilen ostin jääkaapin täyteen krapularuokaa ja -juomaa
Honostoopparin tupareissa olin eilen :xmas: